„Visą lietaus kostiumą galima nusipirkti už 6 Eur“, – pasakojo pirkėja Akvilė. Dar ji parodė džinsines kelnes, megztinį, striukę, batus ir „Timberlandr“ sandalus. Šįkart ji džiaugėsi aprengusi vaiką nuo galvos iki kojų už 27 eurus.

„Radau visai kaip naujas lietaus striukes skirtingų spalvų po 8 Eur“, – dalinosi atradimais Akvilė. „Dar mėlyna suknelė vos už 1 eurą, o tokia puošni! Bet šalia siaubingai daug kainuojanti kita suknelė – manau, parduotuvėje gali nupirkti pigiau“, – svarstė moteris, rodydama 13 eurų kainuojančią suknelę.

Mugėje galite rasti ir uniformų, kurių kainos svyruoja nuo 3 iki 12 eurų, priklausomai nuo to, kas yra komplekte. Gali būti tik sarafanas, tik švarkas arba megztukas ir sijonas kartu. Svarbu neskubėti ir apžiūrėti visus variantus.

Kita pirkėja Dalia mugėje ypatingai ieškojo vaikiškų hidrokostiumų. Labai džiaugėsi, kad pavyko rasti reikiamų dydžių ir už labai draugišką kainą, abu nupirko už 19 eurų. Taip pat ji pasidžiaugė vaikams nupirktais žaisliniais darbo įrankiais: benzininiu pjūklu ir grąžtu, šie moteriai kainavo po 10 eurų.

Tačiau būta ir nelabai tvarkingų, nekokybiškų prekių. Martyna džiaugėsi, kad kai kuriuos daiktus galima apžiūrėti ir iš karto palyginti, nes jie sugrupuoti ir lengva pamatyti kainų skirtumus, kokybę ir daikto nusidėvėjimo lygį. Pavyzdžiui, „Ikea maitinimo kėdutės. Viena pilnos komplektacijos, su padėklu, pagalvėle ir diržais už 8,20 euro. Kita šalimais be pagalvėlės ir be diržų, kurie patiems mažiausiems yra būtini, už 12 eurų. „Aš žinau, kurią pirkčiau“, – sako moteris.

Dalia įsigijo dviratininko šalmą už 5 eurus ir tik parsivežusi namo pastebėjo, kad jis pačiame priekyje įskilęs.

„Dabar itin madingos HH firmos striukė 8 Eur“, – pasakojo dar viena neprisistačiusi pirkėja. „Bet paskui dėmę radau, o striukė nepigi. Nepirkau.“

Šios pirkėjos sutiko pasidalinti įsigytų ir matytų drabužių ir daiktų nuotraukomis. Kviečiame ir skaitytojus pasidalinti savo laimikiais iš „Mamų mugės“.

Ką daryti, jei įsigijote brokuotą prekę?

Kadangi pasitaiko nekokybiškų, brokuotų prekių ir nusivylusių pirkėjų, paklausėme organizatorės, ką rekomenduoja pirkėjams, kurie namo parsiveža tokių pirkinių.

„Su brokuotais daiktais yra tam tikra bėda“, – sutinka „Mamų mugės“ organizatorė Jurga Barbora Jauniškienė. „Pagrindinis būdas to išvengti, būti atidžiam, neskubėti pirkti, lukterėti eilėje ir patikrinti pirkinius vietoje, patikros punkte.“

Jei vis dėlto neapsižiūrėjote, netikrinote ir įsigijote brokuotą prekę, organizatoriai pataria būtinai kreiptis į mugės administraciją. „99 proc. tokių konfliktų yra išsprendžiami“, – sako J. Jauniškienė. „Mes tokius dalyvius įtraukiame į sąrašus ir darome jiems apribojimus“.

Nors prekių grąžinimas nėra galimas, bet išimtiniais atvejais, kuomet matosi, jog prekė pardavimui jau atnešta nekokybiška, J. Jauniškienė sako, kad gavę pirkėjo skundą padeda situaciją išspręsti. Pirkėjai paprasčiausiai turėtų nufotografuoti brokuotą prekę, jos etiketę ir siųsti laišką mugės organizatoriams.

„Pavyzdžiui, kandžių išgraužtas dekutis arba nuiręs užtrauktukas. Na, neapsižiūrėjo mama. Mes patys paskambiname pardavėjai, dažniausiai ji sutinka, kad yra defektas. Atsiprašo, pinigus grąžina pirkėjui ir tokiu būdu patiria nuostolį“ – pasakoja J. Jauniškienė. „Tokio veiksmo užtenka, kad situacija nesikartotų. Tai yra pavieniai atvejai, bet, žinoma, nereikia jų užleisti. Todėl pirkėjai turi ir tikrinti, ir kreiptis“. Mugės sumanytoja ir organizatorė pabrėžia, kad pirkėjams būtina išsaugoti etiketę, kur yra penkiaženklis dalyvio ID numeris ir prekės numeris. Be šio čekio nėra galimybės identifikuoti pardavėją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)