Tatjana redakcijai parašė perskaičiusi neseniai publikuotą straipsnį apie originalias panevėžiečių vestuves. Apie juos skaitykite straipsnyje „Viktorijos ir Tomo vestuvės atsiėjo vos pustrečio tūkstančio: svečiai tvirtino pirmą kartą dalyvavę tokioje neįprastoje šventėje“.

„Perskaičiau straipsnį apie neįprastas Viktorijos ir Tomo vestuves. Mes irgi turime įdomią savo šventės istoriją su nuotraukomis. Gal įdomu būtų išgirsti?“ – rašė Tatjana.

Vasara – vestuvių metas, taigi dalijamės dar viena istorija, kuri, tikime, gali įkvėpti planuojant savo šventę.

Tatjanos ir Povilo vestuvės

„Mano vyras Povilas dirba statybose, užsiima vidine apdaila, aš jau 10 metų vedu jogą ir meditaciją. Manau, tai irgi įdomu, nes mes be galo skirtingi“, – pirmiausia prisistatė Tatjana ir detaliai prisiminė savo šventę.

Juodu susituokė praėjusiais metais. Įdomu tai, kad planavę vestuves kelti vasarą, vis tik suskubo tai padaryti dar vasarį. Ir, žinoma, neatsitiktinai. „Datą šventei rinkomės labai ilgai kartu su mano brolio žmonos, kuri yra djotish numerologė. Pasak jos, sunkius santykius santuokoje ar netgi skyrybas lemia pasirinkta santuokos registravimo diena. Norėjome tuoktis vasarą, bet planetos buvo palankiausios išskirtinei datai – 2023.02.24“, – pasakojo Tatjana.

Klaipėdos santuokų rūmų pastatas juodviem su Povilu nebuvo prie širdies, tad pora pasirinko kitą vietą – santuoką įregistravo vieno uostamiesčio viešbučio pusryčių salėje, kurią floristė išpuošė tropiniu stiliumi.

„Kadangi vestuvės, mano nuomone, visų pirma yra jaunųjų šventė, ji turėtų būt švenčiama taip, kaip nori jie, o ne svečiai, – įsitikinusi Tatjana. – Taigi mes apsistojome liukso kambaryje, pakvietėme ten fotografę ir muzikantę, pastaroji gitara grojo mantras, giedojo „Hallelujah“ ir smuiku griežė melodijas ir dainas, kurias buvome iš anksto suderinę. Ir į santuokos registracijos vietą įžengėme skambant ne Mendelsono maršui, o mūsų muzikantei griežiant dainą „A Whole New World“ iš animacinio filmuko „Aladinas“.

Pora garsiai perskaitė vienas kitam parašytas priesaikas. O santuokos sudarymo liudininkėmis tapo nuotakos ir jaunikio draugės, kas taip pat nėra labai įprasta.

Tatjanos ir Povilo vestuvės

Toliau Tatjana papasakojo apie netradicinį savo šventės stalą. „Mūsų šeima nevartoja alkoholio, nerūko, tad vietoje šampano ar ką ten dar geria kiti žmonės, mes su liudininkais surengėme kakavos ceremoniją. Mums buvo svarbu būti sąmoningos būsenos žmonių apsuptyje, – kalbėjo klaipėdietė. – Kadangi aš esu vegetarė, tai viso švediško stalo maistas, paruoštas mano mamos, ir vieno užkandžio padėklai buvo vegetariški. Mus pasveikinti atėjusiems svečiams buvo siūloma kava iš „pingvino“ ir nealkoholinis šampanas. Vėliau mes su liudininkais ir mano mama atsigėrėme glotnučių ir paskanavome desertų kavinėje.“

Vėliau pora nuvyko pasifotografuoti miške. Ir nors kaip tik ėmė lyti, jauniesiems tai nepasirodė problema.

Galiausiai kartu su abiem liudininkėmis jiedu šventiškai pavakarieniavo vieno Palangos viešbučio restorane. Tatjana džiaugėsi, kad šventės vakarą neapsieita be malonių siurprizų: „Kadangi man nebuvo svarbus privatumas, aš tik iš anksto rezervavau staliuką, net nesakydama, kad tai bus vestuvių vakarienė. Ir koks buvo magiškas sutapimas, kad mums atvykus į vietą buvome vieninteliai svečiai. Už langų lyjant mes valgėme pušų apsuptyje tik mūsų keturių žmonių kompanijoje. Grįžę į viešbutį su Povilu atsigulėme į vonią su levandų putomis, o ryte skaniai papusryčiavę grįžome namo.“

Jei ir Jūs norite pasidalinti savo šventės akimirkomis – rašykite seima@delfi.lt.