„Manau, kad šiandien jis yra vienas stipriausių Dakaro lenktynininkų. Jis išlaikęs tą agresyvų WRC vairavimo stilių, visada kovoja iki galo. Jei jo šturmanas nedarys klaidų, esu tikras, kad jis gali vėl nugalėti. Carlosas, be abejonės, yra vienas geriausių Dakaro pilotų. Džiaugiuosi, kad galėsiu vėl su juo varžytis, nes jis jau ne toks jaunas, o jo kovinė dvasia yra tiesiog pavydėtina“, – pridūrė jis.
Žvelgdamas į artėjantį Dakarą, kuris prasidės po mažiau nei savaitės, Loebas pabrėžia, kad jis ir jo automobilis BRX T1 bus pagrindiniai Sainzo varžovai: „Pagrindinis Sainzo varžovas būsiu aš, mano šturmanas ir mūsų automobilis. Jei Carlosas gali mums prilygti, aš būsiu laimingas. Tikiuosi, kad mes neturėsime bėdų bei stengsimės nedaryti klaidų naviguodami. Tikiuosi, kad smagiai pakovosim“.
Atsakomasis smūgis
Carlosas Sainzas tokias konkurento kalbas atrėmė paprastai.
„Manau, kad pagrindinė kova vyks tarp „Toyota“ ir „Mini“ komandų. Varžybose yra daug „Toyota“ markės automobilių ir tik du „Mini“ bagiai. Per du paskutinius Dakarus pastebėjome, kad privertėme „Toyota“ tobulėti. Kova su Nasseru Al-Attiyah bus sunki“, – sakė jis.
Čempiono titulą šiemet ginsiantis Sainzas startuos „X-raid“ bagiu. Antrąjį bagį vairuos 13 kartų Dakaro nugalėtojas Stephane'as Peterhanselis. Pasak, Sainzo, „Mini“ ir „Toyota“ yra tikrieji lenktynių favoritai automobilių kategorijoje, ir pridūrė, kad patirties stoka bus pagrindinis trikdis BRX komandai.
„Prodrive komanda pasamdė du aukščiausio lygio vairuotojus (Nani Roma ir Sebastienas Leobas), jie turi patirtį gaminant patikimus lenktyninius automobilius, kuriais galima laimėti lenktynes. Deja, labai sunku laimėti lenktynes iš pirmo karto. Nesakau, kad tai neįmanoma. Kad ir kiek testų atliktumėte, lenktynių tempas ir netikėtumai yra pagrindiniai faktoriai lemiantys rezultatą“, – komentavo 2020 Dakaro ralio nugalėtojas.
Oficialus Dakaro lenktynių startas įvyks sausio 3 dieną, dalyviai dieną prieš tai turės galimybę apšilti 11 kilometrų prologe. Organizatoriai sako, jog tai itin smagus greičio ruožas, kuriame bus sunku atsispirti norui smagiai pralėkti smėlingomis vietovėmis. Taip pat, tai turėtų būti puikus ir kupinas veiksmo reginys susirinkusiems Dakaro žiūrovams.
Artėjančiame Dakaro ralyje dalyviai turės įveikti 7646 kilometrus Saudo Arabijos smėlynais, iš kurių greičio ruožai sudarys 4767 kilometrus – tai yra 330 km mažiau nei praėjusiame, 2020-ųjų, Dakaro ralyje.
„iGo2Dakar“ medijos komanda kiekvieną dieną į Lietuvą siųs karščiausią informaciją ir pasakojimus ne tik apie tai, kaip sportininkams sekasi trasoje, bet ir apie ralio užkulisius, kurių dažnai neįmanoma išvysti niekur kitur.