Pats A. Juknevičius paaiškino, kas nutiko jo vairuojamam automobiliui.
„Sveiki, mūsų „Žalvaris Dakar“ komandos fanai. Atleiskit, kad taip ilgai apie mus nebuvo žinių. Gera žinia ta, kad tęsime varžybas toliau. O kas mums nutiko vakar: įpusėjus 4-ą etapą viskas sekėsi neblogai, kiekviename „check point'e“ gerinome savo užimamas pozicijas, tačiau tarp 6 ir 7 „check point'o“, smėlynuose, mūsų „Mebarui“ lūžo priekinis pusašis.
Išspręsti šį gedimą mums užtruko daugiau nei 5 valandas, šiaip taip suremontavę pusašį judėjome finišo link, tokiu greičiu kokiu galėjome. Šiandien startuosime iš 73-ios pozicijos. Laikykit už mus kumščius, kad rimti gedimai pagaliau baigtųsi“, - rašė A. Juknevičius savo socialinio tinklo profilyje.
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
A. Juknevičius ir E. Duoba vėl streikuojančiu „Mebar“ prototipu į stovyklą parlėkė paryčiais, tačiau po jau tradicija tampančios eilinės bemiegės nakties, į dar vieną greičio ruožą jie išriedėjo.
„Kitaip neišeina“, – tvirtino net varžovų už atkaklumą Dakaro ralyje jau įvertintas A.Juknevičius.
Ketvirtame greičio ruože – 315 km atkarpoje jau Čilės bekelėmis, A.Juknevičiaus ir E.Duobos „Mebar“ vėl lenktyniavo su vėju ir lenkė varžovus, tačiau likus paskutiniam bekelės gabalui – maždaug 70-čiai kilometrų, subyrėjo priekinė automobilio granata.
Jos keitimas truko keletą valandų, per kurias sutemo ir paskutinę – mėgstamiausią greičio ruožo atkarpą per kopas lietuviai įveikė visiškoje tamsoje.
A. Juknevičius laikomas vairavimo smėlynuose specialistu. Jo pamokų vairuoti kopose prašo net Dakaro ralio dalyviai, neretai važiuojantys dešimtuke. Tačiau šįsyk pasimėgauti trasos desertu A. Juknevičiui ir E. Duobai buvo nelemta.
„Apmaudžiausia, kad „Mebar“ lūžinėja ne dėl mūsų kaltės. Automobilį saugau, jo nedaužau, tačiau silpnosios vietos vis tiek neatlaiko“, – pasiguodė A.Juknevičius.
Jo mechanikai Juozas Čibiras ir Stasys Greičiūnas per likusias nakties valandas „Mebar“ vėl prikėlė ir „Žalvario“ ekipažas leidosi į penktąjį greičio ruožą.
„Taip norėtųsi nors kartą Dakarą pravažiuoti normaliai – be didelių gedimų. Bet niekaip neišeina, nes neturime pinigų supergeram automobiliui. Todėl tenka važiuoti tuo, ką įperkame. Tačiau nuo to Dakaras netampa mažiau įdomus“, – šyptelėjo penktą kartą legendinę trasą mėginantis įveikti A.Juknevičius.