„Virš keturių šimtų kilometrų teko įveikti be priekinių varomųjų ratų, tris šimtus su viena pradurta padanga ir du šimtus be duslintuvo ir variklio galios. Nežinau ar dar kažką galima įrašyti į dalykų, kurių nenorėčiau patirti greičio ruože, sąrašą, bet atrodo, jog šiandien gavau viską iš ten“, – nuovargio neslėpdamas finiše kalbėjo A. Kanopkinas ir sakė, kad važiavimas greičio ruože su atsiradusiais techniniais iššūkiais ir buvo labiausiai išsekinęs dalykas.

Tiesa, nepaisant iškilusių nesklandumų, sportininkas preliminariai antrame greičio ruože užfiksavo šeštą greičiausią laiką keturračių įskaitoje, o septintoje vietoje finišavęs prancūzas S. Desbuisson nuo jo atsiliko daugiau nei pusvalandžiu.

Darbo savaitę Dakare dalyviai pradės dar ilgesne diena – jų laukia beveik 300 kilometrų pervažiavimuose ir 438 kilometrų greičio ruožas. Organizatoriai sako, kad jis bus sudarytas iš akmenuotų sekcijų ir atkarpų, kuriuose prireiks spręsti navigacijos iššūkius tarp kopų. Negana to, įveikus šį etapą mechanikai turės tik dvi valandas technikos remontui ir priežiūrai, mat vėliau ji turės likti uždarame parke – tai bus pirmoji maratoninio etapo diena.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją