Jeigu ketvirtadienį nepasisekė Vaidoto Žalos iš „Agrorodeo“ komandos „Kamanei“ – neatlaikė vairo kolonėlės žarnelė ir išbėgo visas skystis, šįkart nepasisekė Antano Juknevičiaus komandai. Tiesa, nukentėjo ne „Craft bearings“ bolidas, o vieno iš komandos narių vairuojamas visureigis.
„Šiandien mūsų komandos narys, labai svarbus ir rimtas vyras, Šarūnas Paliokas, švenčia gimtadienį. Ir nusprendė pademonstruoti savo gebėjimus ir nusileisti nuo kopos. Nusileido. Su dviem numontuotomis padangomis“, – šypsojosi A. Juknevičius, stebėdamas smėlynuose įstrigusį automobilį ir aplink plušančius vyrus.
Beje, jis atviravo, kad jeigu iš Antarktidos nebūtų spėjęs ištrūkti Darius Vaičiulis, Š. Paliokas būtų galėjęs užimti jo vietą ir šturmanauti 2019-ųjų Dakare.
Kalbėdamas apie automobilio bandymus, A. Juknevičius pabrėžė, kad pavyko atrasti tinkamą ryšį ir prisiminti, ką reiškia smėlynai, kopos bei važiavimas tokiomis sąlygomis.
„Nuvažiavome tiek, kiek reikia, kad patikrintume automobilį. Pravažiavome tiek, kad pajutome, jog greitis didėja ir nusprendėme mašinos nebeplėšyti. Bet automobilis kitaip valdosi nei anksčiau, buvau įpratęs prie tilto gale, žinojau visus niuansus. Čia viskas kitaip, bet važiuoja puikiai – man reikės tik kelių dienų pripratimui“, – sakė lenktynininkas.
Po visų bandymų lietuvių komandos laukia techninė ir administracinė komisija, po kurios automobilis bus uždarytas į uždarą parką ir pasiimtas prieš starto podiumo procedūrą.
Dakaro ralis prasideda sausio 6-ąją, kai visi dalyviai turės pasirodyti ant starto pakylos. Sausio 7 laukia pirmasis greičio ruožas, o sausio 17-ąją – ralio finišas.