„Jeigu toks visas Dakaras būtų, tai pamiršti galima būtų. Čia viskas „ant pasišokinėjimo“, – pasakojo V. Žala, rodydamas, kad „Mini“ teko įveikti ne vieną šuoliuką per šios dienos 300 kilometrų greičio ruožą.
Be to, netrūko ir incidentų. Prisiviję lėčiau važiuojantį ekipažą lietuviai ilgą laiką signalizavo, kad juos reikia praleisti ir kai pradėjo lenkimą, konkurentai prieš pat nosį paspaudė stabdžius.
„Pritrūko va tiek, – rodydamas vos keliolikos centimetrų tarpą rodė V. Žala, papasakojęs, kad toje vietoje užgeso, o kadangi trasa buvo šlapia – ir užklimpo. – Galvojome, kad broliai Coroneliai, apšaukėme neutralizacijoje, o paaiškėjo, kad kažkokie ispanai.“
„Teltonika Racing“ teko ir paklaidžioti, V. Žala pasakojo, kad praleido ir vieną tašką, kurio niekaip nerasdami nusprendė važiuoti toliau.
„Pamoka ir tokia, kad niekad nevažiuok ramiai, nes jeigu teks važiuoti už sunkvežimių, tai oi“, – juokėsi sportininkas.
Į dienos nuotykius, pasak jo, galima įsirašyti ir pramuštą vieną ratą, kuris nukentėjo pasiekus akmenuotą ruožą ir pavažiavus „aštriau“.
„Visgi šiandien supratau, kad šita mašina - out. Nežinau, kiek priekyje buvo fūrų, bet atrodo, kad kokių 50. Nes visos tos mašinos – plačios, provėžos plačios, ir viskas, negali važiuoti provėžomis. Ištisai daužai apsaugas. Čia visi tie T1+, bagiai – provėžos tokios plačios, kad net netelpi apžioti“ – kalbėjo V. Žala.