Specialios liemenės yra su integruotomis saugos pagalvėmis, kurios, gavusios smūgį, išsipučia taip, kaip saugos pagalvės automobiliuose, ir smūgį sugeria.

„Tai visiškai nauja technologija, kuri dar neturi daug atsiliepimų iš sportininkų. Pasimatavau apsaugą, jausmas panašus kaip ir su paprastomis liemenėmis. Vienintelis skirtumas– įdiegtos technologijos, oro balionėliai ir mygtukai. Jie parodo ar liemenė yra įkrauta. Kiekvieną dieną grįžus po greičio ruožo, lenktynininkai liemenes perduos organizatoriams, kad šie jas įkrautų. Ant liemenių taip pat yra jungtukai, kuriais prisijungiami du oro balionėliai“, – pasakojo sportininkas.

Apsaugų A. Gelažninko komanda laukė kiek ilgiau nei planuota, todėl visos dienos planai ir „shake down“ treniruotė pasistūmėjo į antrąją dienos dalį.

Nuvykęs į treniruočių trasą, lenktynininkas ten ilgai neužsibuvo, mat 6 km ilgio greičio ruožą jau buvo spėjusi apgadinti sunkesnė ralio technika.

„Trasa išmalta sunkvežimių ir automobilių. Radome dvi gilias vėžes, kuriose pilna akmenų, todėl treniruotė tokioje vietoje pavojinga. Pajudėti ir patikrinti techniką vis tik pavyko, tad laikas nenuėjo veltui“, – pasakojo A. Gelažninkas.

Pirmoji Naujųjų metų diena nebus lengvesnė. Kaip pasakoja komanda, laukia kiek daugiau popierizmo. Bus atliekamos administracinės komisijos procedūros, o po jų motociklą tikrins techninė komisija.

Sausio 2 d. laukia 10 kilometrų prologas ir podiumo ceremonija. Prologo metu, nors šis ir trumpas, bus išsiaiškinta lenktynių starto tvarka.
„Laukiu nesulaukiu kada bus galima pradėti varžybas, esu pasiruošęs, nusiteikęs varžytis ir puikiai jaučiuosi“, – šypsojosi A. Gelažninkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)