Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza dešimtojo greičio ruožo finišą pasiekė jau sutemus ir neturėdami veikiančių priekinių žibintų.
„Drąsiai galima sakyt, kad tai buvo vieni ekstremaliausių per visą mano karjerą Dakare įveiktų kilometrų – finišavome kopose jau sutemus ir be šviesų.
Važiuoti nieko nematant buvo labai sudėtinga – bandžiau pajusti, koks yra kopų reljefas priekyje. Šiaip ne taip atsikapstėme iki finišo“, – kalbėjo išsekintas lenktynininkas.
Su lyderiais dar varžysis
Lemtingas incidentas įvyko tuomet, kai persivertęs per kopą „Prodrive Hunter“ visureigis staiga nėrė į gilią už jos buvusią duobę. Nusileidimo metu visas svoris teko kairės pusės priekiniam ratui ir neatlaikiusios apkrovos lūžo abi jį laikančios svirtys. Apatinę ekipažas pakeitė, tačiau viršutinės automobilyje nesivežė, todėl teko apie tris valandas laukti techninės pagalbos sunkvežimio.
„Kai pradėjom ardyt pakabą, pamatėm, kad yra daugiau sulankstytų detalių, todėl vietoje planuotų 15 minučių keisdami svirtis užtrukome gerą pusvalandį.
Šiaip diena buvo labai sunki. Galbūt per stipriai norėjome pakilti iš antrosios vietos į pirmąją, bet juk turim kažko siekt ir apie kažką svajot. Šiandien mūsų nelydėjo sėkmė, tačiau tikrai neketiname pasiduot“, – tikino V. Žala.
Apsigyvens dykumoje
Daugumai Dakaro dalyvių trečiadienis buvo kiek lengvesnis. Iš suplanuotų per dieną 624 kilometrų, net 510 sudarė pervažiavimai. Organizatoriai skelbė specialiai parengę trumpesnį greičio ruožą. Anglišku pavadinimu „Empty Quarter“ plačiau žinomos dykumos smėlynuose ekipažams teks kapstytis iki savaitės pabaigos, todėl šis vaizdas dar spės nusibosti.
Dešimtajame greičio ruože ir vėl nepavejamas buvo „Prodrive Hunter“ visureigį vairuojantis Sebastienas Loebas. Prancūzui tai buvo trečioji iš eilės pergalė šių metų ralio maratone.
Antras finišavo „Audi“ komandos atstovas Mattias Ekstromas, o trečias liko Lucas Moraesas su „Toyota“. Pirmąją vietą bendroje įskaitoje po dešimties greičio ruožų užima Nasseras Al-Attiyah.