„Šiandien mūsų strategija vėl buvo konservatyvi. Įveikėme dienos pradžioje buvusį kopų masyvą visiškai be problemų, po to sustojome prisipūsti padangas, taip pasiruošdami kietesnio grunto sekcijoms,– pasakojo vos ant kojų stovintis pilotas. – Toliau esančiame kanjone prakirtome padangą – tiesiog nepamačiau kyšančio aštraus akmens galiuko ir to užteko, kad pradurtume ratą.“
Tolimesnė ekipažo kelionė, nors ir sparčiu tempu, deja neapsiėjo be problemų. Dar prieš greičio ruožą B. Vanagas jautėsi nekaip – šiemet problemų su apsinuodijimu maistu turėjo didesnė dalis lietuviškų ekipažų, panašu, jog savo eilės sulaukė ir jis. Tarp greičio ruožų turėtą pertrauką, skirtą trumpam techniniam aptarnavimui, pilotas išnaudojo atsisveikinimui su skrandžio turinio ir už vairo sėdo gerokai praradęs koncentraciją.
„Paskutinius greičio ruožo kilometrus faktiškai laikiausi už vairo ir norėjau, kad visa tai kuo greičiau baigtųsi“, – patylomis dalinosi sportininkas.
Deja, šios maldos nebuvo išklausytos. Iki finišo likus mažiau nei dešimčiai kilometrų, ekipažas nesėkmingai peršoko tramplyną. Žiūrovų minią išvydęs pilotas suprato, jog šie savo stovėjimo vietą pasirinko ne veltui – dažniausiai minios būriuojasi būtent ten, kur laukia didžiausias pavojus. Bandymas stabdyti buvo pavėluotas, po jo sekė kreivas šuolis, kurio metu ekipažo nariai matė tik smėlį, kuris standartiškai būna po automobiliu, o ne priešais priekinį stiklą. Nors ir nesėkmingai prasidėjęs, manevras baigėsi geruoju, taip iš esmės pabaigdamas iššūkių kupiną dieną.
Finiše pakalbintas komandos šturmanas Sebastianas Rozwadowskis atskleidė, jog diena buvo iš tiesų sunki ir komanda džiaugiasi pasiekusi finišą. Greičio ruožo sudėtingumą puikiai patvirtino kitų pilotų praktikos: savo pasirodymo ralyje vos nepabaigė pernai metų nugalėtojas Carlos Sainz – jam teko laukti komandos technikų sunkvežimio, kuris padėjo sutvarkyti jo bagį, kuris po incidento faktiškai prarado vieną ratą. Nemažai pasitraukimų sulaukta ir motociklų klasėje, dalis jų potencialių lyderių tarpe.
Dabar „General Financing team Pitlane“ laukia kone penkių šimtų kilometrų kelionė iki kitos dienos stovyklos. Negaluojantį B.Vanagą pirmą kartą už vairo pakeis šturmanas, o grįžus į bivaką, automobilis bus perduotas technikams.
Rytoj prasideda Dakaro maratono dienos, kurių metu bus draudžiama mechanikų pagalba ir dalyviai turės įveikti 800 kilometrų greičio ruožų pasikliaudami tik savo turimu bagažu. Nors automobilis šiandien iš esmės nenukentėjo, tačiau prieš tokį stiprų išbandymą jis turi būti paruoštas nepriekaištingai.