Nors pasiruošimo dienos Benedikto Vanago komandai itin sunkios, jis teigia, kitaip ir nesitikėjęs. Jau priėmus sprendimą atnaujinti automobilį, buvo žinoma, kad galutinį rezultatą išvys ir išmėgins tik paskutinėmis dienomis iki lenktynių starto.
Drauge su „Toyota“ gamyklinės komandos į testus vykęs Benediktas Vanagas įvardijo du esminius pokyčius, kuriuos atnešė „Toyota GR DKR Hilux“ atnaujinimas. „Konceptualiai kitoks bolidas. Pirmiausia, „Hilux“ tapo patogesnis. Didesni ratai ir pakabos eiga elgiasi švelniai, kur pirmtakas trasoje jau būtų „šuoliavęs“, – komentavo lenktynininkas.
Lenktynininkas teigė, kad didesni ratai, skirti kovoti su akmenimis Saudo Arabijos trasoje, kol kas pasiteisina.
„Aišku, didesni ratai atima dinamiką, sunkiau juos išsukti, bet jautiesi žymiai saugesnis tarp akmenų“, – įspūdžiais dalinosi sportininkas.
„Į važiavimą su šiuo automobiliu reikės žiūrėti kompleksiškai kitaip“, – testų dieną apibendrino „Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas.
Stengiantis iš naujo susipažinti su didesniu, platesniu ir aukštesniu visureigiu šie testai lenktynininkui Benediktui Vanagui labai svarbus.
Atnaujinimai leis sutaupyti laiko
Atnaujintas „Toyota GR DKR Hilux“ turi 5 coliais didesnius ratus (37 coliai vietoje buvusių 32 colių). Nuo 280 mm iki 350 mm padidėjusią pakabos eigą, kuri leis automobiliui važiuoti stabiliau nei iki šiol. Kitas ryškiai matomas pokytis – automobilio plotis. Į abi puses jis praplatėjo 30 centimetrų iki 2,3 metro. Tiesa, vertinant jo pranašumus, kuriuos gavo su minėtais patobulinimais, T1+ klasės automobilio specifikacijoje numatytas ir vienas apsunkinimas – bolidas turi sverti ne mažiau nei 2000 kg, o tai yra net 150 kg daugiau nei ankstesnė „Black Hawk“ versija.
„Iš esmės automobilis nepagreitės. Bet sutaupyti laiko turėtume kitoje vietoje – padangų keitime. Jei vienos padangos keitimas užtrunka 1–2 minutes, bent kelios dėl stabilesnio važiavimo sutaupytos minutės reiškia labai daug“, – kalbėjo savo 10-ajame Dakare startuosiantis lenktynininkas.