Išoriniai skirtumai, vardija B. Vanagas, ne tokie dideli, mat kėbulai ganėtinai panašūs. Nors standartiniame visureigyje yra penkios sėdimos vietos ir ketverios durelės, sportinis bolidas turi vos dvi sėdimas vietas ir dvejas dureles.
Daug kas skiriasi ir po kapotu. Į sportinį automobilį montuojamas nebe originalus, „Hilux“ modelyje esantis, variklis, bet „Lexus RC-F“ motoras: standartinio automobilio galia siekia 150 AG, o sportinio – 360 AG.
Formaliai, pastebi sportininkas, Dakaro raliui skirtas „Hilux“ irgi yra pikapas, tačiau kitaip nei originalioje versijoje, vienintelis krovinys, vežamas automobilio gale, yra specialūs trapai, skirti padėti po automobilio ratais, jei šis užklimpsta smėlyje, ir suspausto oro balionas, skirtas ratams pripūsti.
Viena reikšmingiausių detalių ta, kad sportininkams tuo atveju, kai prakiūra ratas, nereikia ieškoti automobilinio keltuvo: sportinis „Hilux“ turi specialias hidraulines „kojas“, leidžiančias automobilį aukštyn pakelti per kelias sekundes.
Dar įdomiau yra tai, kad į Dakarą sportinis automobilis neišvažiuoja be vienos reikšmingos detalės: medinės, atitinkamomis žymomis sužymėtos, lazdelės. Pasirodo, pastaroji matuojama degalų kiekiui matuoti, mat 500 l talpos degalų baką turintis automobilis, kitai nei standartinis, neišduoda, kiek degalų yra bake.
„Bolide mes turime labai tikslią sistemą, leidžiančią žinoti, kiek duotuoju momentu naudojame degalų. Bet vienintelis tikras būdas sužinoti, kiek degalų yra bake, yra ši lazdelė. Taip senovėje traktoriuose matuodavo degalų bakus“, – išdavė lenktynininkas.