„Greičio ruože nemažai smėlio, kopos nebuvo sudėtingos, bet kai kur smėlis labai purus ir buvo galima prisidaryti reikalų“, – atvažiavęs į finišą kalbėjo B. Vanagas.

Anot jo, ekipažas važiavo drausmingai, ypač per akmenuotas vietoves, kur galima buvo pramušti ratus. Dėl šios priežasties finiše automobilis visiškai sveikas.

Beveik, mat nuvažiavus trečdalį greičio ruožo atstumo ėmė spyriotis pavarų dėžė.

„Jungiant iš penktos pavaros į šeštą jausdavosi, lyg prasisuka kažkas. Ir tada netekome pavarų dėžės, likome su penkiomis pavaromis. Buvo ilgų tiesiųjų, kur pralošėm laiko, bet nieko tokio“, – pasakojo pilotas.

B. Vanagas, paklaustas DELFI, ar teks keisti pavarų dėžę, tik gūžtelėjo pečiais. Pasak jo, į šį klausimą turėtų atsakyti žmonės, geriau išmanantys techniką, būtent pats juos ir iškeliavo „Juodasis vanagas“.

Jam pritarė ir S. Rozwadowskis, pabrėžęs, kad svarbiausia yra tai, jog šiemet komandai pavyko startuoti Dakare sėkmingai, ne taip, kaip pernai, kai jau pirmajame greičio ruože komanda įstrigo smėlynuose ir liko juose ilgam.

Pašlijo sveikata

Tobula savijauta po greičio ruožo pasigirti negalėjo ir pats pilotas.

„Šiąnakt kažkaip negerai miegojau ir pabudęs jaučiau kaklo skausmą. Jis išliko ir kiek paūmėjo per greičio ruožą, tad reiks pasistengti pailsėti“, – su nerimu veide dalinosi B. Vanagas.

Ankstesniame interviu jis neslėpė, jog dėka gana audringos sportinės karjeros ir ne vienos avarijos, su įvairiais skausmais susiduriama neretai, tačiau pastovus sportinis krūvis leidžia su tuo susitvarkyti. Pirmi tikri sportiniai kilometrai šiemet galimai išjudino vieną iš anksčiau fiksuotų išvaržų, tad belieka palinkėti, jog šis negalavimas būtų laikinas ir netrukdytų tolimesnių greičio ruožų metu.

Po nakties remontų, „General Financing team Pitlane“ į startą preliminariai stos antrojo dešimtuko ribose. Šiandien geriausią rezultatą pademonstravęs, taip pat „Toyota Gazoo Racing Hilux“ pilotuojantis Nasseras Al–attiyah dieną pradės neturėdamas nė menkiausios užuominos apie teisingą maršrutą.

Kaip vieną iš paįvairinimų, Dakaro organizatoriai antrąją dieną sukeitė motociklų ir automobilių starto laikus: tradiciškai anksčiausiai bivuaką paliekantys dviratės technikos savininkai galės pamiegoti truputį ilgiau ir savo poziciją užleis automobiliams. Jų lauks beveik 350 kilometrų greičio ruožas, po kurio seks kiek ilgesnė nei 200 kilometrų kelionė namo į antrąjį bivaką.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)