Nors juodasis „Toyota Hilux“ per pirmąją ištvermės maratono savaitę patyrė ir šilto, ir šalto, ant lenktyninio automobilio šonų pavaizduotas šarvuotas raitelis su kalaviju ir skydu rankose, regis, nė kiek nenukentėjo ir toliau traukia aplinkinių dėmesį. Išraiškingas lietuvių tautos kovingumo simbolis jau antrus metus iš eilės skrieja Argentinos, Čilės bei Bolivijos keliais ir bekele. Šiemet jo kelionė iš Lietuvos į sunkiausias pasaulyje lenktynes Pietų Amerikos dykumose prasidėjo laikinojoje sostinėje Kaune.

„Labai malonu kasdien fotografijose ir vaizdo reportažuose matyti Dakare važiuojantį Benedikto Vanago automobilį. Tai bene labiausiai viešumoje matomas mūsų atliktas darbas iš daugelio įgyvendintų projektų. Visi drauge su tūkstančiais fanų sergame ir palaikome Benediktą, linkėdami jam sėkmingai pasiekti išsvajotąjį finišą, – sako automobilių apklijavimo dirbtuvių „Full Wrapp Studio“ vadovas Ignas Inčirauskas.

Pasak pašnekovo, didžiuliai Vyčio atvaizdai – tėra nedidelė dalis viso darbo, kurį teko atlikti dailinant B. Vanago komandos automobilius pagal iš anksto sukurtą dizaino projektą. Simboliška, kad prancūzų rengiamame Dakaro ralyje tiek lenktyninis „Toyota Hilux“, tiek ir visi likusieji lietuvių komandos automobiliai buvo apklijuoti būtent Prancūzijos gamintojo „Hexis“ sukurta matine juodos spalvos plėvele. I. Inčirauskas juokauja, kad tai būsiantis pats ekstremaliausias išbandymas jo atstovaujamai produkcijai.

Kaune įsikūrusios automobilių dizaino studijos meistrai su B. Vanago komanda bendradarbiauja jau nuo praėjusių metų sezono pradžios. Jie ne tik įgyvendino sportinių automobilių dizaino sprendimus, bet ir pakeitė bolidų spalvą. Tiesa, perdažyti nė vienos kėbulo detalės neprireikė. Dažytojų paslaugų atsisakyta pasitelkus novatorišką sprendimą – visi „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos lenktyniniai automobiliai apklijuoti specialia plėvele.

„Klijavimas plėvele – greitesnis ir santykinai pigesnis procesas. Spalvų gama čia išties plati, tad pasirinkimas tenkina net ir pačius išrankiausius. Žinoma, Dakaras – ne ta vieta, iš kur automobilis grįžtų be menkiausių įbrėžimų. Tačiau gatvėse įprastai važinėjančios apklijuotos transporto priemonės įgyja nemenką privalumą – net ir po penkerių metų nulupus plėvelę automobilis atrodys kaip naujas, mat ji atlieka ne tik estetinę, bet ir apsauginę funkciją. Gamintojas garantuoja, kad ant kėbuko netgi neliks klijų pėdsakų“, – pasakoja I. Inčirauskas ir prisipažįsta nekantraujantis pamatyti, kaip atrodys iš Dakaro sugrįžę lietuvių automobiliai.

Pirmiausiai akį traukiančia juoda matine plėvele kauniečiai apklijavo Lietuvos ralio čempionate važiavusį B. Vanago „Subaru Impreza WRC“, po to iš baltos į tokią pat neblizgią juodą pavertė vasarą 1000 km lenktynėse Palangoje važiavusį „Porsche 911 GT3 Cup“, o galiausiai atėjo eilė pasikeisti ir visam Dakaro autoparkui – lenktyniniam ir dviem lydintiems „Toyota“ visureigiams bei serviso sunkvežimiui.

Jau po pirmų ištvermės lenktynių greičio ruožų B. Vanagas pasakojo, kad siaurose trasos atkarpose styrantys sudžiuvę pakelės krūmokšniai kai kur liečia pralekiantį automobilį ir negailestingai raižo šonus.

Jei prireiktų keisti kurias nors kėbulo detales, I. Inčirauskas užtikrino, kad tam pasirengta iš anksto: „Viso automobilio apklijavimas trunka beveik savaitę. Atskirų detalių spalvą galima pakeisti tą pačią dieną. Pagal gamintojo rekomendacijas, plėvele apklijuotas automobilis turi bent parą pabūti toje pačioje temperatūroje, tačiau lenktynės yra lenktynės ir ten dažnai nėra kada laukti. Tačiau Dakare dirbantiems mechanikams klijavimu rūpintis neteks, mat pagrindines atsargines skardas mes apklijavome dar prieš visai technikai išvykstant į Pietų Ameriką.“

Kiek mažiau matomas B. Vanagą ir šturmaną Andrejų Rudnickį Dakare nuolat lydintis ant jų visureigio stogo užklijuotas Vytis, sudarytas iš beveik 6000 nuotraukų mozaikos. Joje – ištikimiausi „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ ekipažo gerbėjų veidai. Jau antrus metus komanda suteikė galimybę aistruoliams įveikti Dakarą kartu įsiamžinus ant jų sportinio automobilio. Įspūdingą koliažą atspausdinę kauniečiai atsakingiausią darbą – klijavimą – patikėjo pačiam lenktynininkui. B. Vanagas tai atliko prieš startą Argentinos sostinėje Buenos Airėse.

„Nors stogas nėra geriausiai matoma automobilio detalė, tačiau pasistengėme, kad vos pakliuvęs į akiratį, ten užklijuotas Vytis patrauktų kiekvieno žiūrovo dėmesį. Taigi stogą apklijavome specialia spindinčia chromuota plėvele, kuri saulėtą dieną atrodo lyg veidrodis“, – apie Dakarui ruošto automobilio išvaizdos niuansus pasakoja automobilių dizaino studijos „Wrappshop.eu“ vadovas I. Inčirauskas.

Pašnekovas teigia drauge su kitais aistruoliais laikantis sugniaužtus kumščius, kad nepaisant patirtų sunkių išbandymų, B. Vanagas įgyvendintų savo svajonę ir drauge su jį kiekviename žingsnyje lydinčiu Vyčio simboliu užkariautų jau trečią Dakarą savo karjeroje.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)