W2RC komiteto sprendime skelbiama, kad atsižvelgiant į atliktą T1.U ir T1+ klasėse besivaržančių ir pirmąjį, antrąjį bei trečiąjį greičio ruožus įveikusių automobilių duomenų analizę, buvo nuspręsta 8 kW padidinti elektromobilių galią nustatant naują 266 kW galią neįskaitant naudingumo koeficiento.

Komiteto sprendime taip pat skelbiama, kad ši naujoji tvarka įsigalioja jau nuo ketvirtadienį startuosiančio penktojo greičio ruožo.

Į tokį W2RC komiteto sprendimą N. Al-Attiyah sureagavo negailėdamas ironijos ir neslėpdamas nusivylimo. „Koks siurprizas mūsų pagrindiniams varžovams duoti 11 arklio galių daugiau. Ačiū, kad lenktynes nužudėte anksčiau“, – trečiadienio vakare paskelbė N. Al-Attiyah.


T1.U klasei priskiriami elektromobiliai. Šiais metais Dakare varžosi 3 šiai klasei priskiriami automobiliai – „Audi“ ekipažai. Vieną jų valdo Stephane Peterhanselis, kitą Mattiasas Ekstromas, o trečiąjį – Carlosas Sainzas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją