Vaidotas Paškevičius tvirtino, kad kelionė iš Lietuvos į Saudo Arabiją buvo išties varginanti. Su dviem persėdimais skridę komandos nariai kelionėje sugaišo bene pusę paros. Tiesa, vos nusileidus oro uoste prasidėjo pirmieji kuriozai. Vėlavo trijulę į viešbutį nuvežti turėjęs automobilis, o ir pačiame viešbutyje netrūko chaoso bandant prisiregistruoti. Kiek pailsėję lietuviai sulaukė žinių, kad jau gali keliauti iš uosto atsiimti savo sunkvežimį „Tatra“.

„Lėktuve pamiegoti nepavyko, tai buvome šiek tiek pavargę. Nusileidę atlikome visus muitinės formalumus. Tuomet turėjome įsigyti vietines ryšio korteles. Su jomis čia tvarka labai griežta. Perkant kortelę ji susiejama su pasu, piršto atspaudu. Telefono numerį gali gauti tik vieną vienam asmeniui.

Po to išvykome į uostą atsiimti „Mambą“. Iš uosto sunkvežimį pasiimti pavyko sklandžiai, nes nebuvo eilių. Atvykę dar nedaug dalyvių, todėl sunkvežimio atsiėmimui nesugaišome pusės dienos. „Mamba“ užsivedė kuo puikiausiai. Baterijos per kelionę laivu neišsikrovė.

Išvykę iš uosto atvažiavome į nulinį bivaką. Saudo Arabijoje šiuo metu irgi žiemos periodas ir nors dieną lauke tvyro 30 laipsnių karštis, temsta gana anksti. Dėl šios priežasties partnerių lipdukų klijavimą atidėjome kitai dienai, o pavakarieniavę dar spėjome atlikti ir koronaviruso testus. Juos atlikome viena diena anksčiau nei buvome suplanavę, tad sutaupėme šiek tiek laiko. Po testų grįžome į viešbutį. Nors neturėjome karšto vandens, po šalto dušo jau kritome į lovas ir nuėjome miegoti. Visi buvome pavargę“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Antradienį ryte komanda gavo koronaviruso testo atsakymus. Paaiškėjo, kad visų ekipos narių testai neigiami, tad „ConnectPay Racing“ ekipai buvo uždegta žalia šviesa startuoti Dakaro lenktynėse. Po pusryčių komanda atvyko į bivaką, kur prasidėjo darbas prie sunkvežimio.

„Atvykę į bivaką ėmėme klijuoti partnerių logotipus, o „Fesh Fesh“ komandos mechanikai pradėjo mūsų sunkvežimio apžiūrą. Jokių nesklandumų neradome, viskas veikia puikiai. „Mamba“ apklijuota, peržiūrėta ir paruošta startui. Bivake įsikūrėme kartu su kitomis sunkvežimių komandomis. Greta mūsų – „Kamaz Master“, De Rojaus „Iveco“ ekipa, Martino Maciko komanda.

Vakar prie mūsų buvo priėjęs „Kamaz Master“ komandos vadovas Vladimiras Čiaginas. Jis papasakojo, kad 1989-ais metais Dakare startavo 109 sunkvežimiai, o iki finišo atvažiavo 7. Ilgiausias greičio ruožas buvo apie 900 kilometrų. Tuomet lenktynes laimėjo Alesas Lopraisas vyresnysis“, – pasakojo „ConnectPay Racing“ komandos pilotas.

Antradienį Vaidotas Paškevičius dar bandys Džedoje surasti kirpyklą, nes Lietuvoje prieš skrydį šią procedūrą jis atšaukė siekdamas sumažinti COVID-19 užsikrėtimo galimybę. Rytoj komandos jau laukia pirmieji testai, kurių metu „ConnectPay Racing“ ekipa savo „Mambą“ išbandys Saudo Arabijos smėlyje.

„ConnectPay Racing“ ekipos „Mamba“ sunkvežimis Dakaro lenktynėse bus pažymėtas 529-uoju numeriu. Iš viso sunkvežimių įskaitoje startuos 55 komandos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją