Apie tai tiek P. Fiuza, tiek V. Žala kalbėjo sekmadienį vakare atsakinėdami į sirgalių klausimus.
Nemaža dalis jų buvo susiję su „Prodrive Hunter“ automobiliu bei konkurencija trasoje.
Pateikiame įdomesnius klausimus bei komandos atsakymus.
– Kodėl sekmadienį iki pirmo kelio punkto pralaimėta lyderiams virš 10 min., nors vėliau tempas buvo pakankamai geras, vietomis prilygęs etapo greičiausiems ekipažams?, – vieną iš sirgalių klausimų komandai uždavė „Teltonika Racing“ narys Edvinas.
– (Vaidotas) Pramušėme padangą 15-ame kilometre. Sustojome, uždėjau atsarginę, o joje oras nenuleistas. Kitą kartą stojome orą nuleisti. Nesusikalbėta su mechanikais. Galvojau, kad jie paruošia, bet pasirodo maratonui pats turi pasirūpinti (padangomis).
Pramušus padangą tempas dvigubai krito, važiuojant matėsi vėl aštrūs akmenys, tad nenorėjau vėl stovėti, laukti. Tarsi pro stovintį praskriejo viena, kita „Toyota“, bet nedrįsau spausti.
Galvojau, akmenynuose aplenksiu vieną kitą automobilį, maniau, juk kažkas sustos ten, bet nė vienas nestrigo. Taip apmaudu, jog pats prašliaužiau. Kita vertus, būtų labiau apmaudu laukti sunkvežimio su ratais.
Riedu tais akmenimis ir keikiu Davidą Casterą (Dakaro ralio direktorių), kodėl čia reikia brėžti trasą kai čia nėkart nėra važiavusi jokia mašina. Negalėjau antrą kartą visų ratų pramušti.
Prisiminiau taisyklę: jei vieną kartą padarei klaidą ir jos nekartoji, vadinasi pasimokei, jei du kartus padarai tą pačią klaidą, vadinasi kvailys. Nenorėjau būti tuo kvailiu.
– Ar buvo variantas įsigyti T1+ klasės „Mini“ automobilį?
– (Vaidotas) Kai darėme sandorį dėl „Prodrive Hunter“, tokių variantų nebuvo. Ar ne per vėlai ją gavome? Manau, buvo problemų tiekiant dalis. Realiai, mes kovo mėnesį ieškojome sprendimų, dar nebuvo aiški vizija. Kiek žinau, ta mašina („Hunter“) pirmą kartą ant ratų išvažiavo gal lapkritį, ne anksčiau. Vadinasi, vėlai.
– Ar tiesa, kad „Hunter“ tobulinamas visus metus, su juo dalyvaujama pasaulio čempionate, jei yra problemos, tobulinamas automobilis, teoriškai tai turėtų žadėti geresnį patikimumą?
– (Vaidotas) Bet yra tam tikrų dalykų, kurie nebuvo išspręsti dėl laiko stokos. Laukė intensyvus ruduo, dvejos varžybos iš eilės Maroke ir Andalūzijoje. Manau, po praėjusio Dakaro jie vieną problemą tikrai galėjo išspręsti, bet manė, kad yra kitos priežastys, nors aš turiu savo nuomonę.
Po Dakaro bus įvertinimas, man bus labai įdomu sužinoti visą nuomonę, ką jie galvoja ir palyginti mūsų situacijos matymą su jų pozicija.
– Ar tenka pabendrauti su „Hunter“ vairuojančiais Sebastienu Loebu ir Guerlainu Chicheritu, kokie tai žmonės?
– (Vaidotas) Chicheritas labai draugiškas. Sebas taip pat noriai bendrauja, gali jo bet ko klausti, atsakys, patars.
– Ar teko testuoti kitus T1+ klasės automobilius?
– (Vaidotas) Esu testavęs T1.2 klasės bagį. Jis turi didesnius ratus, dar ilgesnę pakabos eigą, mažesnį svorį, bet tik gale varomą ašį. Tikrai jaučiasi mažesnis svoris, bet man pasirodė, kad T1+ automobiliai yra greistesni, nes varomi 4 ratai, tai suteikia daugiau kontrolės. Rezultatai rodo, kad tarp Top-10 bagių yra mažai.
– Jei ne problemos, Paulo, ar įmanoma ekipažui būtų buvę patekti tarp penkių greičiausių ar top-10 komandų?
– (Paulo) Žinoma, tarp 5-ių greičiausių. Tai įmanoma. Atskiruose greičio punktuose finišavome 6-oje, 7-oje, 2-oje, dukart 10-oje pozicijose. Vadinasi, įmanoma.
– Ką „Prodrive“ mano apie jūsų tempą, ar gaunate kažkokių pastabų?
– (Vaidotas) Nežinau, jie patenkinti, nes nori, kad būtų geras tempas. Kol dešimtuke malamės, tol viskas gerai.
– Ar šiemet jus dar pamatysime besivaržantį su „Prodrive Hunter“ automobiliu?
– (Vaidotas) Nežinau, į visus klausimus apie sezono planus atsakysime po Dakaro.