Dėl didelio rūko ryte nebuvo leista ralio dalyvius sekantiems sraigtasparniams pakilti, tad 11-o etapo startas buvo atidėtas. Organizatoriai varžybas atnaujino nuo 9 val. (Lietuvos laiku). Dėl pasikeitusių starto laikų organizatoriai trumpino motociklininkų ir sunkvežimių greičio ruožus.
Vaidoto Žalos ekipažas pirmavo pirmoje trasos dalyje, tačiau trapaus kelias minutes siekusio pranašumo išsaugoti nepavyko: preliminariai „Skuba team“ ekipažas liko trečias, nuo antroje vietoje finišavusio Kooleno ekipažo atsiliko vos 7 sekundėmis. Pirmas finišą pasiekė Martinas Macikas su kompanija. Bendroje įskaitoje V. Žalos ekipažas pakilo į 5-ą vietą.
Organizatoriai kiek ilgiau skaičiavo Nerimanto Juciaus laiką ir vietą po finišo etape. Panašu, kad kopos nuo paskutinio kontrolinio punkto iki finišo Nerimantui buvo klaidžios ir klampios, nes finišą pasiekė preliminariai 9-oje pozicijoje. N. Jucius 11 etape, kurį sudarė 152 km kopų ir smėlio, stabiliai važiavo lyderių dešimtuke ir kontroliniuose punktuose ties 41, 81 ir 112 km važiavo 5-7 pozicijose. Arūnas Gelažninkas finišavo preliminariai 14-as, o visus KP įveikė 14-18 pozicijose.
Tuo metu Rokas Baciuška ketvirtadienio etape solidžiai lenkė estų ekipažą Urvo Mannamą ir Risto Lepik bei bendroje įskaitoje pakilo į 12-ą vietą. Prieš penktadienio etapą tauragiškis 20 min. atsilieka nuo čekų Martino Prokopo ir Viktoro Chytkos bei virš 46 min. nuo 10-oje vietoje esančio Briano Baragwanatho ekipažo (PAR).
Pavyti Top-10 gretas beveik nerealu, tačiau išsaugoti turimą poziciją Rokas tikrai gali: 13-ą vietą užimantys estai nuo R. Baciuškos atsilieka 11:20 min. Galima tik paminėti, kad prieš poilsio dieną po 5 etapo R. Baciušką nuo estų skyrė apie 1:20 val., po prieš sekmadienio startą – beveik 1 valanda. Iki ralio pabaigos – paskutinis penktadienio etapas, kuriame dalyviams teks įveikti 61 km.
Į ką Lietuvos ekipažai turi dairytis norėdami pagerinti pozicijas bendrose įskaitose?
Kalbant apie Roką Baciušką ir šturmaną Oriolį Meną, jų tiesioginiai ir artimiausi konkurentai – estai Urvo Mannama ir Risto Lepik.
Po trečiadienio greičio ruožo 13-oje vietoje esantis R. Baciuška beveik pavijo estų duetą, šiuo metu tauragiškį nuo 12-oje vietoje esančių estų skiria vos 6:40 min.
Estų ekipažas trečiadienio greičio ruože nuo etapą laimėjusio Nani Romos atsiliko +44:06 min., o R. Baciuškai pralaimėjo 29 minutes. 12 ir 13 vietas užimantys Lietuvos ir Estijos ekipažai – aukščiausias pozicijas užimantys Baltijos šalių atstovai („Ultimate“ rikiuotėje).
Galima tik paminėti, kad prieš poilsio dieną po 5 etapo R. Baciušką nuo estų skyrė apie 1:20 val., po prieš sekmadienio startą – beveik 1 valanda. Iki ralio pabaigos – šis (275 km automobiliams / 308 km motociklams) ir penktadienio (61 km) etapai.
11 etapas (sausio 16 d.) Dalyviai darys lanką aplink Šubaitą, o šį kartą ne tik motociklai, bet ir sunkvežimiai turės atskirtą trasą. Šiame etape teks įveikti kelių šimtų kilometrų trasą kopose, todėl iš lenktynininkų ji reikalaus itin daug susikaupimo. Motociklų greičio ruožą sudarys 308 km, sunkvežimių – 211 km, o automobiliai turės įveikti 275 km. Visų kategorijų transporto priemonės papildomai turės pervažiavimą, kuris truks kiek daugiau nei 200 km.
Kai kurios kopos, kurias turės įveikti automobiliai, sunkvežimiams gali būti net neįveikiamos, todėl tai yra viena priežasčių, kodėl šį kartą ralio didčkiai turės atsiskirti.
„Finišo išvakarėse prasideda didysis „Tuščio ketvirčio iššūkis“. Dar nevėlu išplėšti pergalę iš pralaimėjimo gniaužtų arba užlipti ant nugalėtojų pakylos vietovėje, kurioje kiekviename posūkyje ir tarpekliuose tyko daugybė spąstų. Puikūs kopų „banglentininkai“, tiek motociklininkai, tiek vairuotojai, turės galimybę laimėti kibirus laiko. Tačiau šį kartą bus trys trasos, kad sunkvežimiams nereikėtų daug laiko praleisti kopų glėbyje“, – taip priešpaskutinį ralio etapą apibūdina organizatoriai.
Iš esmės, trasos labai panašios. Danga – smėlis ir kopos. Visa trasa suskirstyta po mažą atkarpą: smėlis-kopos-smėlis-kopos ir taip visus 200-300 km. Daugiausia kopų teks įveikti motociklininkams ir automobilių vairuotojams, o sunkvežimiams bus daugiau smėlio, bet kopų, kuriose galima lengvai prarasti daug brangaus laiko, irgi numatyta pakankamai.