Penktas etapas – sausio 9 d.
Trasa iš Alulos veda į Hailą. Kaip pristatydamas trasą sakė Dakaro vadovas Davidas Castera, tai dar labiau akmenuotas ir techniškesnis 428 km etapas. Trasos žemėlapyje nurodyta, kad dominuos smėlis ir purvas, akmenys bus ryškiausi likus maždaug 60 km iki finišo.
Finiše dalyviai galės kiek lengviau atsikvėpti: penktadienį – poilsio diena.
„Varžybų dalyviai iškart bus mesti į gilią duobę, o trasos bus itin greitos. Tačiau, kaip ir natūralu, greitis sumažės, kai lenktynės vyks smėlėtoje vietovėje.
Toliau šio etapo kraštovaizdžio mozaika nuves lenktynininkus į akmenuotą vietovę Hailo miesto pakraštyje. Daugeliui vien tik patekimas į Dakaro ralio poilsio dieną yra pergalė. Tai bus pelnyta šventė tiems, kuriems pavyks pasiekti šią šventą Saudo Arabijos ralio reidų vietą padorios būklės“, – tokiais žodžiais trasą pristatė organizatoriai.
Kaip sekėsi trečiadienį?
Trečiadienio greičio ruožas buvo sėkmingas šalies motociklininkams, pavyzdžiui, „Rally 2“ įskaitoje Arūnas Gelažninkas užėmė 21-ą vietą. Tai rekordinė jo pozicija šiame ralyje ir bendroje „Rally“ įskaitoje jis kyla į 19-ą vietą.
Automobilių vairuotojams kilo daugiau iššūkių – Benediktas Vanagas prakirto tris ratus, nors turėjo tik du atsarginius, todėl jam ralis galėjo išvis baigtis, tačiau jam pagelbėjo ekipažas iš Kinijos ir po valandos jie tęsė kovą. Rokas Baciuška irgi sudaužė du ratus, o vėliau prarado ketvirtą pavarą.
Prikeltas it feniksas iš pelenų prie starto linijos stojo ir Vlado Jurkevičiaus bei Aisvydo Paliukėno pilotuojamas MINI. Jie nebetęsia kovos dėl pozicijos oficialioje lentelėje, tačiau nesklandumų trasoje irgi neišvengė, visą dieną demonstravę pakankamai gerą tempą vienu metu trasoje sustojo ir finišą kirto tik apie 20.20 val. vakare (Lietuvos laiku).
Panašu, kad nesklandumų išvengė tik Ginto Petraus ir Dariaus Leskausko ekipažas, kuris važiavo stabiliu savo tempu, o trečiadienį net turėjo šansą aplenkti ir B. Vanagą, kol šis stovėjo ieškodamas ratų.
Vaidotas Žala pademonstravo ketvirtą laiką sunkvežimių kategorijoje, tačiau jo komanda pranešė, jog ekipažas susidūrė su techninėmis kliūtimis.
Automobilių vairuotojai ir V. Žala galės savo transporto priemones remontuotis visą naktį, bet tai daryti teks patiems kartu su kitais ekipažo nariais, mechanikų bivake nėra. Motociklininkams skirta tik 1,5 val. remonto darbams.