Antanas Juknevičius teigė, kad tokio šlapio Dakaro dar nėra buvę ir niekas net nenutuokia kas bus toliau. Aišku tik tai, kad trečiadienį sudėtingą maratono etapą sportininkai pradės „pagal visą programą“.
Motociklininkai juokauja, kad šiame etape rungtis reikėtų vandens motociklais, o dalyvių susirinkimo metu, organizatoriams pranešus, kad greičio ruožas nebus trumpinamas ar keičiamas, sportininkai vienas kitam metė daug pasakančius žvilgsnius.
„Organizatoriai sakė, kad nors ir lyja, bet starto metu sąlygos bus tinkamos lenktynėms. Nelabai kas tuo tiki“, – pasakojo A. Juknevičius.
Praėjusiais metais A. Juknevičiaus šturmanu buvęs, o šiemet prie komandos vadovo pareigų stojęs Edvardas Duoba, yra įsitikinęs – daug kam šis greičio ruožas bus paskutinis šiemet.
„Praėjusiais metais toks buvo antras greičio ruožas, kai iškrito 50 automobilių. Trečiadienį finišuos tik tie, kuriems pasiseks“, – kalbėjo E. Duoba.
Maratono trasa driekiasi per kalnus. Vidutinis trasos aukštis sieks 3500 metrų, o jos metu laukia daug patvinusių upių. Lengvo lietaus užtenka, kad išdžiuvusios upių vagos virstų kunkuliuojančiomis ir srauniomis upėmis. Kokios jos atrodys po paros nepertraukiamo lietaus – niekas nežino. Sportininkai garantuotai sušlaps ir sušals, o per 429 km ilgio ruožą laukia daug akmeningų ir smėlingų ruožų.
Pastarieji virs molio voniomis, o jas įveikti bandančių automobilių ir motociklų ratai virs kvadratiniais.
Ne gana to, sėkmingai įveikę etapą sportininkai negalės sau ramiai ilsėtis. Visi mechanikai dar prieš greičio ruožą buvo išsiųsti į Boliviją. Sportininkai pats turės susiremontuoti automobilius tomis detalėmis, kurias sugebėjo pasiimti su savimi.
Neatmetama galimybė, kad greičio ruožas bus pakeistas ar atšauktas.