„Dakaras yra kaip liga. Vos grįžę 2018-ųjų sausį į Lietuvą, pradėjome kurti planus, kaip ten apsilankyti 2019-aisiais. Ieškojome partnerių, tobulinome automobilį, rinkome komandą ir dabar jau galime drąsiai sakyti – važiuojame! Pranešime dar daugiau naujienų iš Dakaro ralio ir pateiksime jas dar operatyviau bei patogesniais formatais“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas vienas projekto „iGo2Dakar“ iniciatorių, komunikacijos specialistas Mindaugas Plukys.

Didesnė komanda

Į artėjantį Dakaro ralį keliauja trys „iGo2Dakar“ projekto autoriai: M. Plukys, fotografas Andrius Laucius ir operatorius Mantas Vilimas. Praėjusiais metais į Dakarą keliavo tik pirmieji du, tad daug laiko trukdavo nufilmuotos medžiagos siuntimas į Lietuvą – montuotojas dirbo Vilniuje. Pietų Amerikoje interneto ryšio kokybė nėra įspūdinga ir vaizdo medžiaga lietuvišką auditoriją ne visada pasiekdavo operatyviai, tačiau šiemet ši problema nebus aktuali – vaizdo medžiagos paruošimas vyks pačioje Peru.

Projektas "iGo2Dakar" į Dakaro ralį antrus metus iš eilės keliauja su "Nissan Navara"

Komanda vežasi nemažai filmavimo įrangos. Pikapo bagažinė yra didelė, tad joje telpa bene pusė „Promaksos“ parduotuvės asortimento: vaizdo kameros „GoPro“, dronai „DJI Mavic“, stabilizatoriai, kompiuteriai ir daug kitos įrangos.

2019-ųjų Dakaro ralyje dalyvaus net penki lietuviški ekipažai: trys automobilių (Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu, Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu ir Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu) bei du motociklų (Balys Bardauskas ir Arūnas Gelažninkas).

„iGo2Dakar“ projektas siekia objektyviai pateikti naujienas apie visus lietuvius ir Dakaro gerbėjams suteikti kuo daugiau informacijos apie mažiau matomus šio sporto užkulisius. Pavyzdžiui, 2018-ųjų sausį didelio dėmesio sulaukė „iGo2Dakar“ parengta medžiaga apie didelių komandų sunkvežimius, kurie registruojami kaip lenktyniniai, tačiau dėl pozicijų nesivaržo – jų misija yra tik vežti papildomas dalis automobilių ekipažams. Skaitytojai įsiminė reportažus apie aukštikalnių ligą, interviu su Dakaro operatorių sraigtasparnio pilotu, paaiškinimus apie kelio knygos įdomybes.

Projektas "iGo2Dakar" į Dakaro ralį antrus metus iš eilės keliauja su "Nissan Navara"

„Artėjančiame ralyje dirbsime tuo pačiu principu. Pateiksime standartines naujienas ir ieškosime įdomių dalykų, kurie ne visada pasiekia entuziastų akis. Kalbinsime mechanikus, žiūrovus, lyderių ir lėtesnių komandų atstovus, patarsime visiems keliautojams, norintiems aplankyti Pietų Ameriką. Socialiniuose tinkluose taip pat kviečiame gerbėjus siūlyti kitas temas – 2018-ųjų Dakare gavome ne vieną puikų pasiūlymą, kurį įgyvendinome“, – sako M. Plukys.

Patobulintas automobilis

Projekto automobilis – 2017 m. pagamintas „Nissan Navara“ pikapas. Praėjusiais metais jis buvo gerokai patobulintas ir parengtas Dakaro išbandymams: „Hardman“ dirbtuvėse pakeista pakaba, padangos, sumontuota stogo bagažinė ir daugybė kitų patobulinimų. Šiemet daugiau dėmesio skirta išvaizdai ir praktiškumui kelionėse – ant pikapo bagažinės atsirado kietas uždangalas, priekiniai buferiai pakeisti į bekelei pritaikytus „Rival“, sumontuota tempimo „gervė“.

Projektas "iGo2Dakar" į Dakaro ralį antrus metus iš eilės keliauja su "Nissan Navara"

„Navara“ 2018-aisiais taip pat nenuobodžiavo – pikapas buvo matomas visoje Lietuvoje kaip įvairių renginių žiniasklaidos komandų automobilis. Juo keliavo fotografai bei operatoriai „Nissan Lietuvos motociklų kroso čempionato“ bei „4x4 Perimetro“ varžybose, kituose renginiuose.

Šiuo metu automobilis visiškai paruoštas laukiančiam kelių tūkstančių kilometrų iššūkiui. Lapkričio 22 d. jis pradės didžiąją kelionę Prancūzijoje, Havro uoste – iš ten kartu su kitais Dakaro ralio dalyviais perplauks Atlanto vandenyną ir pirmomis sausio dienomis pasieks Kaljao uostą Peru.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją