Po finišo Vaidotas Žala neslėpė, kad nors rezultatas ir džiugina, važiuoti maksimaliu pajėgumu tebetrukdo techninės problemos. „Skuba Team“ ekipažas buvo priverstas net keletą kartų stoti trasoje ir laukti, kol sunkvežimis vėl ims tinkamai funkcionuoti.
Tai lėmė ne tik prarastą brangų laiką, bet ir privertė praleidinėti į priekį varžovus, kurių dulkėse po to tekdavo važiuoti ištisus kilometrus.
„Buvo momentas, kai 200 kilometrų važiavome dulkėse iš paskos varžovo. Jausmas buvo tarsi atsirėmus į dulkių sieną. Nesimatė visiškai nieko. Vėliau varžovas padarė navigacinę klaidą, tad mums pavyko pralįsti į priekį“, – pasakojo Vaidotas Žala.
Tačiau laisvu keliu prieš akis lietuvis ilgai nesidžiaugė. Po kelių dešimčių kilometrų komanda vieną po kito ėmė vytis bagius. Keletas iš jų sunkvežimį praleido, tačiau vienas drąsuolis nusprendė išmėginti Vaidoto Žalos kantrybę - ignoravo signalizavimą ir nė neketino trauktis.
„Parazitų parazitai. Tokių parazitų nesu matęs. Juos teko imti jėga, nes kitaip jie nepasitraukia. Turėjome porą tikrai pavojingų situacijų, nes atrodo lyg ir dykuma, o ten arabas vos ne baseiną dykumoje išsikasęs. Lenkiant galima prisidaryti labai daug reikalų.
Tikrai buvo pavojinga važiuoti. Buvau piktas, o tas pyktis atėmė tikrai daug jėgų važiuojant. Raminau save, kad kažkada gal bus lengviau, gal bus kokia „švari“ diena. Na bet rezultatas vis tiek geras. O tai svarbiausia, tad judame toliau“, – sakė Vaidotas Žala.
Po sėkmingo aštuntojo greičio ruožo ekipažas šoktelėjo į septintąją vietą sunkvežimių įskaitoje. Antradienį ekipažo laukia kiek trumpesnis, 327 kilometrų ilgio greičio ruožas.