Jau pirmoje kuro užpylimo zonoje vairuotoja dalinosi įspūdžiais, iš kurių buvo aišku, jog trasos bus neįmanoma tiesiog pervažiuoti – ją reikės įveikti.
„Labai daug dulkių, ir jeigu, pavyzdžiui, net jei prieš tave ir jokio kito ekipažo nėra, pilnai užtenka dulkių iš po ratų. Navigacija, kiek sakė Arūnas, tikrai sudėtinga, o ir taip matėme kitų ekipažų klaidžiojančių. Mums jau pilantis kurą, į neutralizaciją atvažiavo keli prieš mus startavę ekipažai, reiškias iššūkių šiandien kyla visiems. Tempą stengsimės palaikyti, kiek tai tik bus įmanoma, labai nenoriu finišuoti tamsoje, nes dulkės ir tamsa yra išprotėjimas.“
Gaila, tačiau dėl itin ilgos ir sudėtingos trasos bei pakankamai vėlyvo starto (Lietuvos laiku ekipažas starto arką pravažiavo 10:29 val.) ekipažo noras neišsipildė ir finišą „Rentway Dakar Team“ pasiekė jau sutemus. Bet tai nesutrukdė pasiekti gero rezultato – preliminariai komanda klasifikuojami pirmajame dešimtuke, trasą įveikę per 6 val. 37 min. ir 7 sek.
„Ši diena buvo pati ilgiausia visame Dakare ir artėjant finišui jau pradėjau klausinėti Arūno, kada baigsim ir ar dar daug kilometrų liko. Trasa, manau, labai techniška, daug vairavimo, nors ir daug tiesiųjų,“ – kirtusi finišo liniją komentavo pilotė.
Apie dienos sudėtingumą antrino ir A. Gelažninkas.
„Buvo labai sudėtinga navigacija ir teko matyti daug klystančių ekipažų. Mes irgi klaidų neišvengėme, tačiau jos nebuvo labai didelės, tad praktiškai galima sakyti, jog klaidų pavyko išvengti. Tiesa, plano nepavyko įgyvendinti – paskutinius 70 kilometrų važiavome tamsoje. Ir iki pat finišo ekipažai klaidžiojo, būna, mus aplenkia ir vėliau nuvažiuoja ne ten, nes sutinkame dar ir dar kartą. Tad tikrai techniška diena tiek pilotams, tiek šturmanams.“
Aštuntasis greičio ruožas, anot organizatorių, bus vienas lengvesnių antrojoje ralio dalyje. Nors nuvažiuoti teks 458 kilometrus, tačiau jie turėtų būti greiti ir nekeliantys didesnių iššūkių. Trasą sudarys 37 proc. asfalto, 26 proc. grunto, 19 proc. smėlio, 14 proc. kopų ir 4 proc. akmenų.