Etapo pradžioje Rokas Baciuška kiek strigo trasoje ir pirmąjį kontrolinį punktą pasiekė 32-as. Vėliau parodė savo greitį ir finišuodavo vidutiniškai 8-9 vietoje etapo kontroliniuose punktuose.
„Atsilikimas nuo šiandienos lyderio – 6:44. Šiandien buvo pademonstruotas ne tik greitis, bet ir stabilumas, nors ir su iššūkiais. Nuo 150 km žymos pavyko įsiveržti į TOP10, kurį buvome praradę pirmuose 54 km, ir išsilaikyti iki pat finišo“, –pranešė Roko Baciuškos komanda.
KP 404 km Roko Baciuškos ir Oriol Mena ekipažas pasiekė per 4:00:00 val. ir buvo 9-oje pozicijoje. KP 442 km Rokas atvažiavo 8-as. Finišą ekipažas įveikė per 4:58:38 val.
Po septynių etapų Roko ekipažas bendroje „Ultimate“ įskaitoje užėmė 13-tą vietą. Nuo lyderio Henko Lategano bendroje įskaitoje „Ultimate“ kategorijoje Rokas Baciuška atsilieka 03:28:42 val.
Paaiškėjus galutiniam aštunto etapo rezultatui Roko ekipažo vieta „Ultimate“ įskaitoje gali keistis.
Preliminariai V. Jurkevičiaus ekipažas finišavo 20-oje pozicijoje, etapą įveikę per 5:12:10 val. Nuo lyderio H. Lategano V. Jurkevičiaus ekipažą etape skiria 20:16 min.
Ginto Petraus ir Dariaus Leskausko ekipažas aštuntą Dakaro ralio etapą finišavo preliminariai 45-oje pozicijoje.
Aštuntame etape iš Al Duvadimio į Riadą lenktynininkams tenka nuvažiuoti po daugiau nei 700 km. Apie šį ruožą organizatoriai nedaugžodžiauja, tik perspėja, jog jis bus „chaotiškas ir įvairiapusis“, o pats Dakaras – evoliucionavęs į „fizinio, emocinio ir mechaninio išsekimo karą“.
Automobiliams numatyta 487 km greičio ruožas ir 250 km pervažiavimas. Trasa – panaši į motociklininkų. Pirmuosiuose 150 km dominuos purvas, kuriama pasitaikys akmenuotų atkarpų. Vėliau purvą vietomis keis smėlis. Nuo 370 km laukia ruožas akmenų, o trasa baigsis smėlyje ir kopose.