Dar judėdami aštuntojo greičio ruožo starto link, lenktynininkai pastebėjo, kad vis dar laša reduktoriaus tepalas. Iki galo buvo neaišku, ar iki išnaktų dirbant pavyko tinkamai susitvarkyti sekmadienį jėgas ir kantrybę sunkusią problemą.
Buvo rizika, kad tai gali būti atsinaujinusios problemos ženklas ir trasoje gali subyrėti priekinis reduktorius, o tokiu atveju KREDA automobilis kvalifikuotųsi į tik galu varomą transporto priemonę. Bet gerai tai, kas gerai baigiasi. Finišas pasiektas, o tai – svarbiausia.
Iš 54 vietos startavęs duetas trasoje praleido 3 valandas ir 55 minutes preliminariai finišavo 36-oje vietoje.
„Girdit tą gaudimą? Važiavom taip 60 kilometrų. Klykia, cypia mūsų aparatūra, net ausis skauda,“ – vos išlipęs iš automobilio sakė lenktynininkas Antanas Juknevičius.
„Na, šiandien mano diena. Vienoj vietoj taip užlėkėm. Padarėm tokią vieną klaidelę ir truputį ne ten nusukom“, – iš paskos sekė navigatoriaus Dariaus Vaičiulio žodžiai.
„Ne nuo to pradėjai, viskas gerai. Eina Darius jau į detales, juk visiems visko pasitaiko. Iš tikrųjų, tai mūsų čia šiandien galėjo ir nebūti, nes su tom problemom, su kuriom važiavom. Pas mus gale tik vienas ratas stabdė.
Priekinis reduktorius labai kaito. Jis leidžia tepalus. Vakar su broliais jį aptvarkėm, bet iki galo visų problemų išspręsti nepavyko. Jis purškė tepalus ir tai mes pamatėme jau starte, dėl to teko važiuoti lengvu tempu.
Galvojau, kad likus kokiam 50-čiai kilometrų jis mums paves, bet kažkaip atlaikė, nors temperatūra reduktoriaus buvo užkilusi nevaikiškai“, – įkandin jam pasakė Antanas Juknevičius, pasiekęs dvi sunkias dienas vainikuojantį maratono finišą.
„Vakar tvarkėmės iki 2:00 ryto. Visą laiką gulėjome tepaluose. Buvo užklupę krūvos reikalų. Reikėjo susitvarkyti patiems vamzdelį ir užsipilti priekinį reduktorių tepalais.
Vargom vargom, kol šviesos baigėsi,“ – bėrė lyg žirnius į sieną Darius Vaičiulis.
„Viskas gerai. Finišas pasiektas, o tu, Dariau, klaidą išpirkti laiko dar turėsi. Esame labai laimingi. Tikimės, kad mūsų mechanikai viską sutvarkys ir ryt jau pūsim normaliai“, – reziumuodamas dieną pridūrė Antanas Juknevičius.
Dakaro ralio įskaita po 8 etapų
Visureigiai
Poz. | Ekipažas | Rezult. | Nuo lyderio |
1. | S. Peterhansel / E. Boulanger | 29.36:49 val. | --- |
.. | ............................................. | ............ | ..... |
12. | B. Vanagas / F. Palmeiro | 33.46:43 | +4:09:54 val. |
25. | E. Juškauskas / A. Paliukėnas | 36.44:29 | +7.07:40 val. |
26. | A. Juknevičius / D. Vaičiulis | 36.55:13 | +7.18:24 val. |
33. | G. Petrus / J. Marques | 38.57:16 | +9.20:27 val. |
Motociklai („Original by Motul“ įsk.)
Poz. | Motociklininkas | Rezult. (val.) | Nuo lyderio |
1. | Arūnas Gelažninkas | 36.34:10 | -- |
2. | Maurizio Gerini | 36:38.37 | 4:27 min. |
3. | Emanuel Gyenes | 37.37:19 | +1.03:09 h |
4. | Benjamin Melot | 37.51:53 | +1.17:43 h |
5. | David Pabiska | 39.06:37 | +2.32:27 h |
Keturračiai
Poz. | Lenktynininkas | Rezult. (val.) | Nuo lyderio |
1. | Manuel Andujar | 40.08:45 | --- |
2. | Alexandre Giroud | 40.28:28 | 19:43 min. |
3. | Giovanni Enrico | 40.34:45 | 26:00 min. |
... | ......................... | ............... | ............. |
9. | Laisvydas Kancius | 49.12:12 | +9.03:27 h |