Prologas lietuviams buvo permainingas, tačiau jis įtakos turėjo tik starto pozicijoms šiame etape, kada iš tiesų dalyviai pradėjo kovoti dėl vietos rezultatų lentelėje.

Vaidotas Žala su Paulo Fiuza („Arijus Racing“) finišavo preliminariai 4-oje vietoje. 414 km greičio ruožą duetas įveikė per 4 val. 46:41 min. Nuo lyderių belgo Guillaume de Meviuso ekipažo atsiliko 10:42 min.

Tiesa, po finišo V. Žala pripažino, kad gali sulaukti baudos minučių: vienoje iš nuokalnių viršijo leistiną (170 km/val.) šios klasės dalyviams greitį ir skriejo 171 km/ val.

Sekmadienį ryte lenktynininkas galėjo lengviau atsikvėpti.

„Šį rytą su protingesniais žmonėmis už save pakalbėjau ir išsiaiškinau, kad prie maksimalaus greičio tolerancija yra iki 3km/h, jeigu tai yra trumpalaikis išsišokimas. Jeigu tai būtų standartinė greičio ribojimo zona, tada bauda būtų pritaikoma be tolerancijos. O prie maksimalaus greičio dėl tam tikrų objektyvių aplinkybių yra minimali trumpalaikė tolerancija. Todėl baudos negavome“, – tvirtino V. Žala.

Benediktas Vanagas su šturmanu Kuldaru Sikku preliminariai 14-ą vietą ir nuo lyderių atsiliko +15:56 min.

Vaidotas Paškevičius su komanda sunkvežimių įskaitoje iškovojo 5-ą vietą. Dėl incidento starto vietoje, kurio metu buvo partrenktas žiūrovas, vėlavo starto laikai, tad sunkvežimių dalyviams buvo ženkliai sutrumpintas greičio ruožas: vietoj 414 km – 281 km trasa. Ją lietuvių ekipažas įveikė per 4 val. 51:05 min. Lyderių trijulei iš Nyderlandų pralaimėta 19:39 min.

Keturračių įskaitoje trečias finišavo Laisvydas Kancius, tačiau jam buvo pritaikyta minučių bauda ir lietuvis krito į 4-ą vietą. Nuo lyderio Marcelo Medeiroso L. Kancius atsiliko 12:03 min.

8-as finišą pasiekė ralio debiutantas Antanas Kanopkinas (+1:00:40 val. nuo lyderio).

„Challenger“ motobagių įskaitoje problemų turėjo Rokas Baciuška: ekipažas beveik valanda atsiliko nuo lyderių (+58:59 min.) ir finišavo 13-oje vietoje.

„Iš pradžių pagalvojau apie prakirstą padangą, bet pamatėme, kad išsiardė pusašio guma ir jis pradėjo kaisti. Teko jį keisti. Taip pat pamatėme, kad yra palinkusi galinė traukė, tai tuo pačiu pakeitėme ir ją. Šiek tiek užtrukome tuos darbus atlikdami. Vėliau teko važiuoti per akmenis, o paskutinius kilometrus įveikėme tamsumoje“, – po finišo pasakojo R. Baciuška.

Dar prieš startą Dakaro organizatoriai įspėjo, kad šis greičio ruožas bus vienas sunkesnių ir toks, kuris atsijos šiam iššūkiui tinkamai nepasiruošusius dalyvius. Anot jų, tai bus toks greičio ruožas, po kurio gali atsirasti didžiulis atotrūkis tarp dalyvių.

Iš viso dalyviai turėjo įveikti 544 kilometrus, iš kurių 414 km sudarė greičio ruožą.

Organizatoriai informuoja, kad net 71 proc. šios trasos drieksis per nelygų dirvožemį, 17 proc. per akmenuotą paviršių, o likusiuose 12 proc. trasos dalyviai galės mėgautis smėliu.

Pirmasis Dakaro greičio ruožas

Tiesa, organizatoriai taip pat įspėja, kad šiame greičio ruože bus daug trajektorijos pasikeitimų, todėl svarbus darbas teks šturmanams, kurie turės nepasimesti ir tinkamai perskaityti kelio knygą, kad ekipažai paimtų jiems svarbius kelio taškus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)