Prieš startą pilotė Emilija Gelažninkienė buvo viltinga – tikėjosi, jog šis greičio ruožas bus lengvesnis nei sekmadienis. Tačiau jau po pirmų kelio taškų buvo akivaizdu, jog Dakaro ralyje nebūna lengvų ir paprastų dienų.

„Į vieną didelę įkalnę niekaip neįkilome, kokius keturis kartus bandėme – tiesiog trūko galios. Paskui nusprendėme apvažiuoti ir ieškoti alternatyvių kelių. Ir taip tenka visą dieną, tokių įkalnių, kurioms mūsų bagis per silpnas, kol kas netrūksta, tad laikas išsibarsto,“ – po

pirmųjų 165 kilometrų neutralizacijoje kalbėjo šturmanas Arūnas Gelažninkas.

Ir jeigu pirmoje greičio ruožo dalyje netrūko smėlio, kopų ir įkalnių, tai po 180 kilometrų neutralizacijos zonos likę 104 kilometrai buvo tikras akmenynas.

„Antroji trasos dalis buvo greita, pavyko lenkti ekipažus ir palaikyti tempą. O ir planą įvykdėme, finišavome šviesoje, tačiau labai nuliūdino prakirstas ratas – iki finišo buvo likę apie 13 kilometrų. Praradome dar maždaug 8 minutes. Tačiau reikia nenusiminti – lieka dar trečdalis Dakaro,“ – finišavusi kalbėjo E. Gelažninkienė.

Aštuntosios dienos greičio ruožą „Rentway Dakar Team“ įveikė per 4 val. 29 min. ir 43 s. Ekipažas preliminariai klasifikuojamas 14-oje vietoje, tačiau vieta dar kisti finišavus visiems ekipažams. Bendroje įskaitoje komandai pavyksta išsilaikyti 9-oje vietoje.

Įveikus du trečdalius ralio, atrodo, turėtum apsiprasti su kasdieniais iššūkiais ir trasomis, tačiau organizatoriai ir toliau ruošiasi negailėti nei sportininkų, nei technikos. Antradienį ralio dalyvių laukia 417 kilometrų greičio ruožas, kupinas visko – vėl kopas ir smėlynus keis aštrūs, ratus galintys prakirsti akmenys ir paini navigacija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją