V. Žala pasakojo, kad mechanikai dirbo iki 4 val. ryto, tačiau jiems pavyko variklį pakeisti ir viską sutaisyti taip, kad lietuvis dar kartą galėtų stoti prie starto linijos.
„Kažkaip džiugu matyti, kad „Mažylis“ vėl jau formoj. Mechanikai darbą baigė 4 val. ryto, tai sakyčiau, kad labai greitai apsisuko, nes motoro keitimas yra rimtas projektas. Labai labai smagu matyti ir – važiuosim!“ – ryte sakė V. Žala.
Bendroje įskaitoje 10-ą vietą užimantis Benediktas Vanagas prieš 11-oje vietoje esantį rusų duetą Denisą Krotovą ir Konstantiną Žilcovą turi virš 21 min. pranašumą, nes antradienį po greičio ruožo Kirgizijai atstovaujantis ekipažas nubaustas 15 min. bauda.
Bendra įskaita po 9-ių etapų:
1. Carlos Sainz 37 val. 50:57 min.
2. Sebastien Loeb + 20:33 min.
3. Lucas Moraes +1:12:02 val.
...
9. G. Botterill +2:29:51 val.
10. Benediktas Vanagas +2:59:35 val.
11. Denis Krotov +3:21:18 val.
...
31. Gintas Petrus +14:21:01 val.
...
48. Vladas Jurkevičius +72:56:18 val.
...
53. Vaidotas Žala +88:56:39 val.
„Delfi“ primena, kad devintajame greičio ruože, po įveiktų 260 kilometrų ekipažas buvo priverstas sustoti dėl variklio gedimo. Tuomet V. Žala sakė, kad „Mažylio“ variklis išleido paskutinį atodūsį.
Įprastai, už variklio keitimą Dakaro ralio metu yra numatyta 20 valandų bauda, tačiau V. Žala jau nebesivaržo dėl pozicijų, dalyvauja, kaip „Dakar Experience“ kategorijos dalyvis, todėl ši bauda komandai nieko nekeičia.