Pailsėjusių lenktynininkų laukė permainingas greičio ruožas, išraizgytas kanjonų labirintais, nusėtas dulkėmis, nuolatiniais krypčių pasikeitimais, o galiausiai nukėlęs juos į nesibaigiančias kopas.
Benedikto Vanago ir Kuldaro Sikko duetas, lenktynes pradėjo iš 12 starto pozicijos ir demonstruodami gerą tempą septintajame etape preliminariai užėmė 11-ą vietą nuo lyderio Sebastiano Loebo atsilikdami 28 minutes ir 39 sekundes. Šiuo metu 223-uoju numeriu pažymėtas ekipažas rikiuojasi 9-oje vietoje bendroje „Ultimate“ automobilių įskaitoje.
Po finišo ekipažas džiaugėsi, kad pavyko išlaikyti kovingą tempą. „Buvo techniškas bei tikrai ilgas greičio ruožas. Šiandien važiavome greitai, bet stengėmės išvengti rizikų. Įpusėjus Dakarui didėja ir atsakomybė rezultatui“, – pasakojo B. Vanagas.
Kaip ir buvo žadėta, organizatoriai nepagailėjo klaidingų navigacinių išdėstymų, kas lėmė jog ekipažas prarado šiek tiek laiko.
„Šiandien buvome kelis kartus pasiklydę, bet panašu, kad šiandien taip nutiko beveik visiems. Su Kuldaru šiek tiek keičiame informacijos perdavimo algoritmus ir nuolat tobuliname komandinį darbą“, – apie progresą kalbėjo B. Vanagas.
Tuo tarpu Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažui septintasis etapas nebuvo toks sėkmingas. 182 km pilotas pranešė jog patyrė gedimą ir laukia techninės pagalbos sunkvežimio. „Stovim. Sugedo galinis diferencialas. Nebuvo jokio smūgio, tiesiog techninis gedimas“, – trumpai pakomentavo V. Jurkevičius. Ar pratęs dalyvavimą Dakaro ralyje ekipažas spręs vakare, kuomet situaciją įvertins komandos technikai.
Dakaro raliui persivertus į antrąją pusę lieka dar penki etapai. Čia sportininkams teks įveikti 2800 km, iš kurių 1900 km bus greičio ruožai. Sudėtingiausias pasaulio ralis baigsis sausio 19-ąją, lenktynininkams finišavus Yanbu bivake.