Carloso Sainzo kelias čempiono vardo link šiais metais nebuvo itin lengvas, tačiau, galima teigti, kad būtent šis sportininkas trasoje turėjo mažiausiai incidentų. Tuomet, kai kiti varžovai stojo trasoje dėl gedimų ar net patyrė avarijas, Carlosas Sainzas susidurdavo tik su nedideliais nesklandumais.

Dar prieš priešpaskutinį greičio ruožą Sebastienas Loebas nuo ispano buvo atsilikęs vos kiek daugiau nei 13 minučių ir patys organizatoriai teigė, jog tai – nieko nereiškia, nes paskutiniai greičio ruožai gali kaip reikiant sumaišyti kortas. Tiesa, vienuoliktas greičio ruožas daugiau kozirių pamėtėjo būtent Corlosui Sainzui. S. Loebas dėl patirto gedimo prarado daugiau kaip valandą brangaus laiko, tad po šio greičio ruožo C. Sainzo pranašumas prieš artimiausią varžovą išaugo iki 1 val. 26 min. 6 sek.

Venuoliktame greičio ruože po šuolio trasoje lūžo . Loebo „Prodrive Hunter“ automobilio priekinė dešinės pusės svirtis, tad prancūzas susierzinęs jau buvo prašęs komandos jį iš trasos išgabenti, tačiau kinų ekipažas, kuris Dakare varžosi su analogišku automobilių, pagelbėjo S. Loebui ir jis toliau tęsė pasirodymą priešpaskutiniame greičio ruože.

Carlos Sainz

Tiesa, darbą siekiant čempiono titulo gerokai palengvino ir kovoje kritę artimiausi varžovai. Deja, tačiau visi pasitraukė arba pozicijas prarado dėl techninių gedimų.

Pirmąjį startinį numerį (Nr.200) turėjęs Nasseras Al-Attiyah, šiais metais „Toyota“ automobilį iškeitęs į „Prodrive Hunter“, antroje Dakaro pusėje, dėl nuolatinių automobilio gedimų pareiškė, kad nebenori sėsti į šį automobilį ir kraunasi daiktus kelionei į namus.

48 valandų maratoninio greičio ruožo metu, Tuščiajame ketvirtyje avariją patyrė antrąjį startinį numerį (Nr.201) turėjęs Saudo Arabijos lenktynininkas Yazeedas al Rajhi. Incidento metu komandos „Toyota“ buvo visapusiškai apgadinta, tad lenktynininkas varžybų nebetęsė.

Nr. 202 startinį numerį turintis misteriu Dakaru pramintas Stephane Peterhanselis taip pat šiame Dakare susidūrė su techniniais nesklandumais ir netgi paskutinioji Dakaro diena jam buvo nesėkminga – dėl variklio gedimo prancūzas negalėjo užbaigti paskutiniojo greičio ruožo.

Ketvirtasis startinis numeris automobilių įskaitoje (Nr.203) buvo skirtas S. Loebui, kuris, kaip minėta, priešpaskutiniame greičio ruože dėl gedimo buvo priverstas nusileisti ispanui.

Nr. 204 buvo skirtas būtent Corlosui Sainzui, kuris sausio 19-ąją tampa Dakaro čempionu ketvirtą kartą. Anksčiau ispanas greičiausias Dakare buvo 2010, 2018 ir 2020 metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją