Automobilių įskaitoje stabilumą ir aukštą tempą demonstravo Vaidoto Žalos ir Paulo Fiuzos duetas.
Iš 24-os pozicijos startavęs „Teltonika Racing“ ekipažas nuo pirmų kilometrų lenkė lėtesnius varžovus ir ties pirmu kontroliniu punktu pakilo į 6-ą vietą.
V. Žala ilguose greičio ruožo kilometruose buvo nukritęs į 8-ą, 9-ą vietas, tačiau išlaikė pozicijas pirmame dešimtuke, o galiausiai fiksavo 6-ą rezultatą.
Prabėgus valandai po lyderių finišo organizatoriai keitė galutinę rikiuotę. Panašu, kad 15 minučių baudą užsidirbo ilgą laiką pirmavęs ir trečią vietą užėmęs švedų duetas Matthiasas Ekstromas su Emiliu Bergvistu. „Team Audi Sport“ ekipažas krito į 15-ą vietą ir nuo lyderių dabar turi 15:47 min. deficitą.
Benediktas Vanagas su šturmanu Kuldaru Sikku pirmoje distancijos pusėje neišvengė problemų, teko kovoti ne tik su dulkėmis, tačiau ir keisti du pramuštus ratus.
„Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažas galutinėje įskaitoje užėmė 21-ą vietą.
Automobilių įskaita:
1. C. Sainzas, L. Cruzas – 3:20:41 val.
2. S. Loebas, F. Lurquinas +23 sek.
3. G. Chicheritas, A. Winocqas +1:04 min.
4. Y. Al-Rajhi, D. von Zitzewitzas +1:59 min.
5. V. Žala, P. Fiuza +5:28 min.
...
21. B. Vanagas, K. Sikkas +20:24 min.
...
40. G. Petrus, J. Marquesas +46:13 min.
Baciuška neturėjo lygių bagių įskaitoje
Žodžius kovoti dėl aukščiausių pozicijų darbais vertė Rokas Baciuška, bagių įskaitoje greičiausiai įveikęs greičio ruožą – 4:00:38 val.
Lietuvis šeštadienį laimėjo prologą ir pirmas startavo savo klasėje. Ties pirmu kontroliniu punktu „Red Bull“ ekipažas krito į 9-ą vietą, tačiau lietuvio ir ispano duetas gana greitai atsikovojo prarastas pozicijas.
Po pirmo distancijos trečdalio R. Baciuška pakilo į pirmą vietą, įpusėjus greičio ruožui buvo kritęs į antrą vietą, tačiau antroje distancijos pusėje susigrąžino lyderio poziciją ir į priekį nebepraleido nė vieno varžovo: R. Baciuška švenčia pergalę pirmame greičio ruože.
Bagių įskaita:
- Rokas Baciuška, Oriolis Vidalis 4:00:38 val.
- Erykas Goczałis, Oriolis Mena +2:06 min.
- Pau Navarro, Michaelis Metge +3:32 min.
Šiai dienai organizatoriai dalyviams buvo paruošę žiedinį greičio ruožą, mat dalyviai ryte startavo iš „Sea Camp“ stovykloje įsikūrusio bivako, į kurį ir sugrįžo kirtę finišą.
Prologe su nesklandumais susidūręs Vaidotas Žala teigė, kad skubėti tikėti organizatorių žodžiais, jog šis greičio ruožas nebus itin sunkus, jis neskuba, mat tokia trasa greit parodys, kaip dalyviai pasiruošė sunkiausioms pasaulio lenktynėms.
„Pirmasis 2023 m. Dakaro greičio ruožas. 367 km, kuriuose laukia įvairūs reljefai. Pradedant smėliu ir akmenimis, baigiant žvyru. Nors organizatoriai teigia, kad greičio ruožas palyginti bus nesunkus, vis dėlto jo rezultatai iškart parodys, kas atvyko nusiteikę rimtam darbui“, – prieš startą rašė V. Žala.
Tiesa, labai svarbu, kad organizatoriai V. Žalos starto poziciją pakeitė net be papildomo prašymo, todėl lenktynininkas pirmajame greičio ruože startavo iš 24-os vietos.
Pirmajame greičio ruože dalyviai startavo tokia tvarka, kokią išsikovojo prologo metu. Būtent dėl to lenktynininkai akcentavo, kad, nors prologas labai trumpas, jo reikšmė itin didelė. Dažnas ne tik nenori temptis gale, kur daug dulkių ir silpnesni varžovai, tačiau palankiau žiūri ir į startavimą ne pirmose pozicijose, o šiek tiek vėliau, mat tokiu atveju nereikia atidaryti trasos.