Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis, „Kredos“ ekipažas, prisėdę vakare bivake pasakojo, kad apie kolegų nelaimę išgirdo tik pasiekę finišą.
„Apmaudu, nes jie turėjo labai stiprią pradžią. Ir aš Edviną treniravau Dubajuje, labai norėjau, kad jis į kopas išvažiuotų. Nes kas moka važiuoti, kopose gali valandomis atsigroti rezultatą, ne tas pats, kas tiesiosiomis lėkti“ – kalbėjo A. Juknevičius.
D. Vaičiulis pastebėjo, kad ekipažas vis dar gali startuoti pasinaudojęs Dakaro taisykle, leidžiančia per tris dienas sugrįžti į varžybas, jeigu spėjama pataisyti transporto priemonę.
„Jeigu jie spės susiremontuoti, tikrai galės važiuoti. Tik nedalyvaus absoliučioje įskaitoje. Bet kopas išvys“, – kalbėjo D. Vaičiulis.
„Kredos“ ekipažas nuoširdžiai patikino, kad labai norėtų, jog perspektyviausiais Dakaro naujokais pavadinti ir bendroje įskaitoje į 28-ąją vietą pakilę „Heston MRO team Pitlane“ sugrįžtų į trasą.
„Jeigu reikės, tai mes ir variklį lyšną turime. Jeigu jiems ko trūks, tai pas mus yra. Mes iki praėjusių metų atsarginio variklio neturėjome, šiemet jau turime“, – juokėsi A. Juknevičius.
DELFI primena, kad E. Juškausko ir A. Paliukėno bolido variklis užsidegė nuvažiavus daugiau nei pusę šeštosios Dakaro dienos greičio ruožo. Komanda pasakojo, kad pirmiausia pajuto tepalų kvapą, vėliau teko stoti ir gesinti variklio skyriaus. Kad būtų užgesintos liepsnos, prireikė net šešių gesintuvų.
DELFI žiniomis, paskolinti variklį arba reikalingų dalių pasiryžusi ir Benedikto Vanago, „Inbank team Pitlane“ komanda.
Paskutinėmis naujienomis, „Heston MRO team Pitlane“ automobilį šiuo metu mėginama pargabenti iš dykumos, o rytoj bus aiškiau, ar ekipažas galės važiuoti toliau.