Juk būtent 2022 m. atsiradusi vadinamoji T1+ kategorija buvo skirta sumažinti konkurencinį skirtumą tarp lengvai akmenuotas trasas įveikiančių bagių ir T1 kategorijos automobilių. Elektroninės knygos, išduodamos likus 15 minučių iki greičio ruožo starto, vietoje vakarą prieš gaunamas popierines kelio knygas, panaikino galimybę komandoje turėti žemėlapių specialistus, kurie palengvindavo šturmanų darbą. Šių metų Dakare atsiranda ir veidrodiniai greičio ruožai, kai tą patį tašką lenktyniniai turi pasiekti skirtingai keliais. Šis pokytis turėtų neleisti sportininkams aklai pasitikėti kitų ekipažų sudarytomis provėžomis, todėl šturmanai bus orientuoti dirbti lazerio tikslumu, kad nedarytų jokių klaidų.
„Lenktynėse nebelieka 15 minučių neutralizacijos zonos taip, kaip buvo ankstesniais metais. Jei lenktynių metu yra 500 km greičio ruožas, tai jos ir bus 500 kilometrų greičio ruožo“, – apie taisyklių pakeitimus pasakojo B. Vanagas.
Šiomis dienomis „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos laukia administracinės patikros. Jų metu išduodami oficialūs leidimai dalyvauti sudėtingiausiose planetos lenktynėse. Ketvirtadienį yra numatomi „Toyota Hilux“ testai, kurių metu bus dar kartą išbandomos sportinio automobilio techninės galimybės.
Dakaro ralis startuoja gruodžio 31-ąją. Lenktynių nugalėtojas paaiškės sausio 15-ąją. Iš viso sportininkai turės įveikti 8549 kilometrus, iš kurių 4706 km bus įskaitiniai. Beje, pirmą kartą lenktynininkai kausis vadinamojoje „Empty Quarter“ – vienoje didžiausių dykumų pasaulyje.