Dviejų dienų kelionė iš Vilniaus į Barseloną pareikalavo ištvermės tiek iš komandos, tiek iš technikos. Vokietijoje sprogo priekabos ratas, kuria buvo gabenamas Dakaro trasoje pasirodysiantis automobilis, o vėliau paaiškėjo, kad iškilo problemų su signalą siunčiančia antena. Nepaisant netikėtumų, komanda operatyviai išsprendė iškilusius iššūkius ir spėjo atiduoti savo automobilį į organizatorių rankas.

„Sprogusi padanga mūsų neišgąsdino – pasiruošimo etape visko pasitaiko. Kiekviena kelionė į Dakarą kupina nuotykių, o tai – tik pradžia. Tokie iššūkiai moko būti pasiruošusiems viskam, ką gali atnešti Dakaras“, – pasakoja komandos šturmanas I. Daunoravičius.

Pasiruošimas paskutiniam etapui – automobilio pakrovimui į keltą – taip pat nebuvo lengvas, nes reikėjo net tik viską atsakingai apgalvoti, bet ir pasiruošti fiziškai. Lenktynininkai pabrėžia, kad ruošiantis šiam pasaulinio lygio išbandymui svarbi kiekviena smulkmena: nuo technikos patikimumo, detalių tinkamumo iki logistikos smulkmenų.

„Kiekviena šio proceso detalė svarbi – nuo varžto iki suplanuoto grafiko. Dakaras klaidų neatleidžia, todėl stengiamės būti maksimaliai tikslūs. Automobilis jau priduotas į keltą, ir oficialus pasiruošimas baigtas. Dabar laukia maloniausia dalis – pats ralis. Dakaras – tai ne tik lenktynės, bet ir nuotykis, prasidedantis dar prieš startą. Kiekviena akimirka, net ir netikėtumai, yra šios kelionės dalis“, – teigia pilotas K. Raišys.

Karolis Raišys ruošiasi Dakarui

Iš Barselonos uosto lenktynininkų automobilis keliaus į Saudo Arabiją, kur sausio 3 d. „Ovoko“ komanda „Dakar Classic“ lenktynėse startuos 774 numeriu. Ralis truks iki sausio 17 d., o dalyvių lauks sudėtingi išbandymai ir nepamirštami nuotykiai.

Komandos pasirinktas automobilis bus vienas seniausių trasoje – tai 1978 metų „Land Rover 109 Station Wagon“. Tokiu pačiu modeliu važiavo vieni pirmųjų Dakaro lenktynininkų – 1979 m. trasoje startavę broliai prancūzai.