Nors iš pažiūros lenktyninis ir standartinis automobiliai gali skirtis nedaug, didžiausi jų skirtumai atsiskleidžia ne išorėje, o viduje. Pavyzdžiui, ar žinojote, jog „Toyota Hilux“ transmisija yra sekvencinė – patraukiant pavarų svirtį atgal jungiama aukštesnė, o pastumiant į priekį – žemesnė pavara? Tokią pačią rasite motocikluose. Šis būdas perjungti pavaras yra daug greitesnis nei įprastas, kada pavarų perjungimo svirtį reikia vedžioti H formos schema.
Ir tai ne vienintelis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greičių dėžės privalumas lyginant su standartine. Kitas sumanus būdas iš transmisijos gauti dar daugiau naudų – jos lokacija automobilyje. Įprastai šis automobilio elementas glaudžiasi prie variklio. Sportiniame „Hilux“ transmisija yra patraukta link bolido centro, o tai leidžia išlaikyti gerą automobilio svorio balansą tarp priekinės ir galinės ašių.
Žinoma, tai – tik dalis technologijų, naudojamų automobilių sporte. Daugiau apie „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greičių dėžę bei kitus šio bolido komponentus galima sužinoti B. Vanago video.