Po keturių greičio ruožų L. Kancius keturračių įskaitoje užima penktą vietą. Paskutiniai du greičio ruožai buvo maratoniniai, kai komandos mechanikai turėjo ribotą laiką, vos dvi valandas apžiūrėti ir pataisyti techniką. Maratonas klaipėdiečiui praėjo be didesnių nesklandumų, tačiau su problemomis teko susidurti varžybų pradžioje.
Trečiajame greičio ruože lenktynininkui nepavyko pademonstruoti viso potencialo, nes startas vyko iš ne pačios patogiausios pozicijos. Trasoje buvo daug kitų dalyvių sukeltų dulkių, reikėjo atlikti daug lenkimų, o tai pareikalavimo nemažai laiko. Kol lyderiai bėgo, L. Kanciui teko gaišti laiką už lėtesnių sportininkų. Tačiau svarbiausia, kad pavyko išvengti technikos gedimų ir ilgų sustojimų trasoje.
„Ketvirtas greičio ruožas man patiko, nes buvo daugiau greitų atkarpų. Finišavau ketvirtoje pozicijoje, bet ne per daugiausiai atsilikęs nuo laimėtojo, todėl nuotaika kiek geresnė. Kiek nuvargino pravažiavimai, nes iki starto reikėjo važiuoti 200 kilometrų ir dar tiek pat po finišo, o važiuojant asfaltu, tie kilometrai „renkasi“ sunkiai. Kadangi maratono metu turėjome ribotą laiką technikos remontui, šiandien džiaugiamės, kad turime gerokai daugiau galimybių pasiruošti rytojui“, – po ketvirtojo greičio ruožo pasakojo L. Kancius.
Pirmąjį greičio ruožą lietuvis įveikė neblogu tempu, finišavo trečias, nuo etapo nugalėtojo atsilikęs dešimt minučių, tačiau organizatoriai skyrė dviejų minučių baudą, todėl L. Kancius nukrito į ketvirtą vietą.
Tikru iššūkiu lietuviui tapo antrasis greičio ruožas. Lenktynininkas susidūrė ne tik su sveikatos problemomis, tačiau greičio ruože sugedo ir organizatorių suteikta elektroninė kelio knyga. Beveik visą greičio ruožą teko važiuoti be jos. Pasiekus degalų užpylimo vietą, organizatoriai ėmėsi tvarkyti sugedusią įrangą, dėl ko L. Kancius prarado apie 40 minučių. Deja, tačiau šio laiko praradimo teisėjai kompensuoti nesutiko, todėl teko susitaikyti su pagrindinių varžovų atotrūkiu.