Sekmadienį vakare komandos neturės mechanikų pagalbos, naktį praleis tik lenktynininkams skirtame bivake, o ištikus techninėms bėdoms problemas spręsti turės savo rankomis.
Būtent toks iššūkis laukia E. Juškausko ir A. Paliukėno. Sekmadienio pirma greičio ruožo pusė nieko blogo nežadėjo. Ekipažas dar paskutiniame kelio punkte, esančiame 398-ame kilometre, buvo fiksuotas 27-oje pozicijoje.
Nuo čia ekipažo laukė paskutiniai 70 kilometrų, tačiau šioje atkarpoje duetas susidūrė su kol kas didžiausiais šiame ralyje iššūkiais.
Anot E. Juškausko, likus 70 km iki finišo subyrėjo priekinis reduktorius. „Važiavome lėtai, praradome kokias 50 min. Turime reikalų, bet susidėliosime“, – optimizmo ieškojo pilotas.
E. Juškausko ir A. Paliukėno ekipažas 471 km įveikė per 6 val. 13:08 min. bei liko 43 vietoje.
Į bivaką grįžęs duetas plačiau pasidalino mintimis apie artimiausios nakties iššūkius.
„Stovėjome, aiškinomės, ką galime padaryti, sugaišome nemažai laiko, prakirtome ne vieną ratą... Bet mes čia, finiše, laukia ilga naktelė, žiūrėsime, ką galime padaryti su priekiniu reduktoriumi. Kol kas mašina varoma galiniais ratais.
Tikimės, pirmadienį išvažiuosime su visais varomais ratais“, – vylėsi E. Juškauskas.
„Visų pirma bandysime susimedžioti detales bivake, o tada žiūrėsime, ką galime nuveikti“, – „Igo2Dakar“ kolegoms pridūrė lenktynininkas.
Problemų nuo pat sekmadienio ryto patyrė Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis („Kreda“).
Ekipažas etapą įveikė per 5 val. 49:49 min. bei liko 38-oje vietoje. Kaip vėliau prisipažino duetas, dar bevažiuojant starto link ėmė kaisti variklis, problemas išsprendęs ekipažas vėlavo į startą, o greičio ruože prakiuro vieno rato stabdžių šlangutė.
„Išvažiavę iš bivuako ir įveikę 10 kilometrų pastebėjome, kad kaista variklis. Pasirodo, gerai nenusiorino variklio aušinimo sistema. Sistemą greit susitvarkėme ir greitai lėkėme į startą. Pavėlavome 45 sekundes, gal dar ir kokią baudą už greičio viršijimą gausime. Pamatysime vėliau. Gaila, tačiau dienos bėdos užsitęsė ir trasoje.
Važiavome tik trimis stabdančiais ratais, vienas ratas nestabdė, nes prakiuro jo stabdžių šlangutė. Stojome užaklinti šlangutę, deja, visą dieną negalėjome palaikyti normalaus lenktyninio tempo.
Na ką, maratonas su savu žavesiu. Judam į uždarą bivaką ir bandysime susitvarkyti automobilį pirmadieniui“, – kalbėjo A. Juknevičius.
Kiek vėliau lenktynininkas „Instagram“ socialiniame tinkle pasidalino informacija, jog pradėjus tvarkyti automobilį rado ir daugiau bėdų: prie kardaninio veleno buvo įkirsta ne tik stabdžių šlangutė, bet ir reduktoriaus tepalo aušinimo šlangelė. Panašu, jog buvo kažkas įsisukęs į veleną.
„Tikimės viską greitai susitvarkyti ir išsimiegoti prieš aštuntąjį greičio ruožą“, – vylėsi „Kreda“ pilotas.
Dakaro ralio įskaita po 7 etapų
Visureigiai
Poz. | Ekipažas | Rezult. | Nuo lyderio |
1. | S. Peterhansel / E. Boulanger | 26.36:50 val. | ------------- |
.. | ............................................. | ............ | ........... |
11. | B. Vanagas / F. Palmeiro | 30.19:33 | +3:42:43 val. |
25. | E. Juškauskas / A. Paliukėnas | 32.57:49 | +6.20:59 val. |
26. | A. Juknevičius / D. Vaičiulis | 32.58:30 | +6.21:40 val. |
33. | G. Petrus / J. Marques | 35.00:17 | +8.23:27 val. |
Motociklai („Original by Motul“ įsk.)
Poz. | Motociklininkas | Rezult. (val.) | Nuo lyderio |
1. | Maurizio Gerini | 32.51:58 | ------------- |
2. | Arūnas Gelažninkas | 23:56.58 | +5:00 min. |
3. | Emanuel Gyenes | 33.58:01 | +1.06:03 h |
4. | Benjamin Melot | 34.12:17 | +1.20:19 h |
5. | David Pabiska | 35.11:00 | +2.19:02 h |
Keturračiai
Poz. | Lenktynininkas | Rezult. (val.) | Nuo lyderio |
1. | Manuel Andujar | 35.46:53 | ------------- |
2. | Aleksandre Giroud | 36.07:48 | 20:55 min. |
3. | Giovanni Enrico | 36.12:48 | 25:55 min. |
... | ......................... | ............... | ............. |
9. | Laisvydas Kancius | 44.09:33 | +8.22:40 h |