Daugelis tų istorijų tapo šių dienų Dakaro ralio pagrindu. Todėl šiuolaikinio Dakaro organizatorių iniciatyva atgimsta „Dakar Classic“ kategorija. Nors čia važiuojančios istorinės transporto priemonės net iš tolo neprilygsta šiuolaikinei technikai, tačiau jos gali daug papasakoti.
2021 metų sausio 3 dieną šios Afriką menančios transporto priemonės vėl „išbėgs į aikštelę“ Saudo Arabijos dykumose. Kiekvieną dieną rezultatai bus skaičiuojami ne pagal tai, kas pirmas atvažiavo, o pagal tai, kas geriausiai laikėsi užduoto vidutinio greičio. Istorinės transporto priemonės lenktyniaus su laiku, o ne prieš jį.
„iGo2Dakar“ projekto nariai, išvykę stebėti net septynių lietuviškų ekipažų pasirodymo Saudo Arabijoje, Džidos uoste sutiko du prancūzus Etienne Emilien ir Dounton Marc. Tai kolegos iš didelės aviacijos kompanijos. Jų hobis senovinių automobilių raliai, kuriuose dalyvauja nuo 2016 metų.
2021 m. Dakaras yra jų svajonė. Jame jie nusprendė dalyvauti su savo ypatinga istorine transporto priemone „Yves Sunhill“ bagiu. Tai vienas pirmųjų bagių, startavusių sunkiausiomis pasaulyje vadinamose bekelės varžybose ir, aplamai, ralio reido istorijoje 1979 m. Ši, šiandien visiškai restauruota ir jau gana egzotiškai atrodanti transporto priemonė, yra gyvas Dakaro istorijos liudijimas.
„Yves Sunhill“ bagį pagamino vaizduojamosios dailės fakulteto absolventas ir didelis bekelės entuziastas Yves Sunhill su nedidele komanda Paryžiuje 1978 metais. Automobilis buvo puoštas dizainerio Louis Féraud spalvomis, o po variklio gaubtu plakė „Alpine 1800“ širdutė.
Tų pačių metų gruodžio 24 dieną Yves Sunhill su bičiuliu Jean-Paul Sevin jau stovėjo prie pirmojo Dakaro ralio starto linijos. Deja, varžybų finišo jiems pasiekti nebuvo lemta dėl gedimo automobilio aušinimo sistemoje.
Įdomus faktas – tai pirmasis pagamintas bagis Prancūzijoje. Pirmojo „Yves Sunhill“ bagio gamybą rėmė Paryžiaus aukštosios mados atstovas Louis Féraud bei Ray Ban.