„Greičio ruožai buvo įdomūs, nors ir nelengvi – pasakojo Valdas Valiukevičius, „Heston Airlines“ pilotas. – Daugelyje trasos vietų teko išspausti iš mūsų senutės viską, ką ji gali. Be trečios pavaros negaliu stabdyti posūkiuose, nes prarasiu greitį. Tad trajektorijas piešėme per akmenis, krūmus. Dėl to padarėme pirmąją žalą automobiliui – sudaužėme posūkio lemputę. Tai vienintelis jo kūno sužalojimas per visą maratoną. Beje, iki šiol važiuojame tomis pačiomis padangomis, nors dauguma „klasikų“ prakirto ne po vieną ratą.“

„Šiandien pirmąsyk per visą maratoną buvau priverstas pasidarbuoti kastuvu ir panaudoti „sandtrekus“, – pasakojo šturmanas Paulius Kavaliauskas. - Nes kirsdami kopas ir bandydami surasti navigacinį tašką, prilėtinome greitį ir automobilis susmigo į smėlį. Teko pasidarbuoti, tačiau šis sustojimas buvo labai trumpas, mes greitai išsikapstėme.“

Paskutinę Dakaro ralio dieną ekipažo laukia greičio ruožai kelyje link Dakaro maratono finišo.

„Heston Airlines“ ekipažas važiuoja vienu seniausių automobilių visame lyderių dvidešimtuke – tai 1987 metais pagamintas „Toyota Land Cruiser 71“. „Dakar Classic“ įskaitoje startavo 150 automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją