Ekipos vairuotojas Vaidotas Paškevičius sako, kad pasiruošimas artėjančiam Dakaro raliui užtruko. Komandai teko ieškoti ne tik naujų partnerių, bet ir spręsti sunkvežimio atnaujinimo klausimus. Tačiau dabar Vaidotas Paškevičius jau kalba užtikrintai – lietuviai su sunkvežimiu „Tatra“ 2023-iųjų metų Dakaro ralyje Saudo Arabijoje tikrai startuos.

„Po beveik metų pertraukos komanda vėl susibūrė į vieną kumštį. Nusprendėme, kad turime tęsti savo odisėją ir siekti aukštų pozicijų. Norime parodyti, kad lietuviai šioje kategorijoje gali būti tikrai greiti. Kelias į Dakarą šiemet tapo dar sunkesnis, nes po praėjusių metų atsisveikinome su pagrindiniu mūsų vardo partneriu „ConnectPay“. Šiemet mūsų komanda vadinsis „Constra Racing“, – kalbėjo lenktynininkas V. Paškevičius.

Vaidotas Paškevičius sako, kad šiemet Dakaro ralio organizatoriai žada dar sunkesnį maratoną. Dėl šios priežasties pagrindinis ekipos tikslas yra pasiekti ne prastesnį rezultatą nei jiems pavyko parodyti pernai. Trijulė praėjusiais metais finišavo dvyliktoje sunkvežimių įskaitos vietoje. Nors šiais metais Dakaro ralyje nebus ne tik Baltarusijos MAZ, bet ir Rusijos KAMAZ ekipų, tačiau Vaidotas Paškevičius mažesnės konkurencijos neprognozuoja. Priešingai – sunkvežimių įskaitoje startuoti ketina gausus būrys puikiai žinomų ir tituluotų komandų.

Constra Racing komanda

„Lūkesčių nenorime įvardyti garsiai, nemėgstu prisikalbėti prieš startą. Turiu tokį prietarą, kad jei tik garsiai pagalvoji apie tai, ką nori užimti, viskas griūna aukštyn kojomis. Siekiamos pozicijos įvardyti tikrai nenorime, bet bandysime pasirodyti geriau nei savo debiutiniame Dakare. Konkurencija ir šiemet bus tikrai didelė. Atsiras ir naujų, ir seniau važiavusių pavardžių, šiemet norinčių startuoti būtent dėl to, kad nebus KAMAZ, kurie buvo praktiškai neaplenkiami“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Vaidotas Paškevičius pasakoja, kad po praėjusių metų Dakaro ralio jų „Tatra“ sunkvežimis, vadinamas „Mamba“, Čekijoje buvo perrinktas. Be to, jame buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė. Praėjusiais metais pilotas pavaras junginėjo pats ir tai buvo viena didesnių užduočių. Beje, tikrindami sunkvežimį po praėjusio Dakaro čekai rado pakankamai rimtų techninių problemų variklyje, kurios tik per stebuklą nepasireiškė Saudo Arabijoje.

„Komanda, iš kurios nuomojamės sunkvežimį, jį tobulino ištisus metus. Grįžus po praėjusio Dakaro variklyje buvo rasti sudegę stūmokliai. Labai džiaugiamės, kad jie atlaikė iki finišo. Jei būtų reikėję lenktyniauti dar kelias dienas, vargu ar technika būtų atlaikiusi. Čekai įdėjo labai daug pastangų, kad gedimas nepasikartotų. Be to, pagaliau buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė. Ji mums turi leisti pagreitėti kopose, kur prarasdavome pakankamai daug laiko“, – pasakojo „Constra Racing“ komandos vairuotojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją