Mindaugas Slapšys, pirmasis Lietuvis įveikęs Dakarą motociklu, vakar nuvažiavo pirmuosius kilometrus šturmano kėdėje. DELFI teiravosi, kaip jam sekėsi naujoje darbo vietoje.

Motociklininkai yra individualistai. Jie pratę būti atsakingi už save ir patys priiminėti sprendimus, tad būti vežamam M. Slapšiui tikrai neturėjo būti labai jauku.

„Man reikia persilaužti ir daug dirbti su savimi. Čia gali tik diktuoti, o ne pats valdyti. Motocikluose buvo kiek kitaip, bet vis geryn ir geryn“, – kalbėjo jis.

Per 385 km ilgio greičio ruožą lietuviai aplenkė 12-ą ekipažų ir be didesnių nesklandumų baigė lenktynes gan patogioje 43-ioje pozicijoje, kuri po baudų perskaičiavimo virto 42-a.

Klaida lenkimo metu, po kurios ekipažas išlėkė iš trasos, galėjo baigtis daug skaudžiau nei pamestos grotelės ir perpjautas sparnas.

Paprastai tokie išvažiavimai, kai posūkio metu nuleki nuo ant pylimo esančio kelio baigiasi „stogu“, bet Antanas Juknevičius sugebėjo situacijoje išvengti maksimalių nuostolių.

„Sunku ką nors dabar komentuoti, man dar reikia pačiam „prisitrinti“ prie naujos rolės, o Antanui prie automobilio. Abu puikiai tą suprantame“, – sakė M. Slapšys.

M. Slapšiui dėkinga situacija mokymuisi. Vakar greičio ruožas nebuvo labai sudėtingas navigavimui. Didžioji greičio ruožo dalis driekėsi keliukais, nebuvo atviro lauko, kuriame reikėtų naviguoti pagal kursą, reikėjo tik pratintis prie kilometrų skaičiavimo, greičio ir žymėjimo.

Jei vakar greičio ruožas ir nebuvo labai sudėtingas, tai šiandien bus kur kas sunkiau.

Trasa bus žymiai labiau akmenuota, taip pat laukia serpantinai. Organizatoriai nusprendė ir vėl sutrumpinti greičio ruožą ir trasą pažliugusioje pampoje atšaukė. Greičio ruožas sutrumpėjo iki 190 km ir prasidės jau kalnuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)