„Važiavom, tokia tyla, ramybė – kaip autobusu į mokyklą važiuoti. Neįtikėtina. Ant tiek tylu viduj, dar įsijungėme „Noise cancellation“, kuris pašalina išorini triukšmą. Sakau, net kažkaip neramu, kažkas negerai vyksta“, – juokėsi lenktynininkas.

Baigiant važiuoti, komandos mechanikas Max’as van Grol’as pastebėjo, jog šiek tiek ėmė leisti viena sunkvežimio padangų, atsakomybę už tai teko prisiimti V. Žalai.

„Iškart mane apkaltino, kad kažkur slysdamas akmenyse kabinau šoną, kas galėjo nutikti, bet atvažiavom per patį vidurį“, – pasidalintame vaizdo įraše kalbėjo vairuotojas.

Vaidoto Žalos ekipažas

Pasak V. Žalos, važiavimas su sunkvežimiu – visai kitoks nei automobiliu, o trasos danga irgi labai skiriasi nuo to, ką teko išbandyti prieš šį ralį.

„Labai atvira erdvė, didelis vidutinis greitis. Įdomus jausmas, kai atleki ant 135 km/val. į statų posūkį, pradedi stabdyt ir tą 10 tonų pradeda tampyti nuo kairės į dešinę. Gerai, kad pabandėm, nes visiškai skiriasi nuo to, ką turime Lietuvoje ir net nuo to, ką testuose turėjome Maroke“, – sakė sportininkas.

47-asis Dakaro ralis vyks Saudo Arabijoje 2025 m. sausio 3-17 dienomis. Jame dalyvaus net 12 ekipažų iš Lietuvos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją