Jei ankstesniais metais šiame sąraše buvę vairuotojai galėjo prašyti kilstelėti juos startinėmis pozicijomis aukštėliau po ypač nesėkmingos dienos, argumentuodami tuo, kad jų tempas ženkliai skiriasi nuo priekyje atsidūrusiu varžovų, šiemet šios galimybės nebeliko. Tiesa, maratono dieną, kai važiuoti reikia be technikų pagalbos, prioritetiniai ekipažai gali būti kilstelėti starto pozicijomis aukščiau ir išrikiuoti už 15-os starto vietos.
Atnaujintos taisyklės numato, kad šie vairuotojai yra gerokai akyliau stebimi varžybų teisėjų, o jų automobiliams taikomos kur kas kruopštesnės patikros. Pavyzdžiui, iš jų automobilių renkami degalų pavyzdžiai, juose įdiegiama duomenų rinkimo įranga, maratono dieną prie starto linijos žymimos drauge su savimi pasiimamos padangos, o kiekvienas nusižengimas matuojamas griežtomis piniginėmis ir laiko baudomis.
Tad šiemet prioritetinių vairuotojų sąraše, greta tokių pavardžių, kaip Nasseras Al-attiyah, Mattias Ekstromas, Andrejus Karginovas, Sergejus Kariakinas, Sebastienas Loebas, Stephane'as Peterhanselis, Jakubas Przygonskis ir kiti, atsidūrė ir keli lietuviai.
Pirmasis, pagal abėcėlę, jauniausias šių metų Dakaro ralio debiutantas iš Lietuvos, vos 22-ejų sulaukęs Rokas Bačiuška, „Southracing“ ekipos pilotas. Taip pat – Dakaro legendos statusą bei bene daugiausiai patirties šiose varžybose turintis Antanas Juknevičius, „Kreda“ ekipažo lyderis, bei Vaidotas Žala, „Teltonika Racing“ komandos pilotas.
Visą prioritetinių vairuotojų sąrašą galite rasti čia. Čia rasite ir prioritetiniams vairuotojams taikomas taisykles.
V. Žalos komentaras po pirmų Dakaro ralio kilometrų:
Benedikto Vanago komentaras po pirmų Dakaro ralio kilometrų: