Dešimtajame greičio ruože nuo lyderio atsilikęs kiek daugiau nei pusantros valandos ir finišą pasiekęs 47-oje pozicijoje V. Žala atviravo, kad ši diena buvo beprasmė, mat vėl nepavyko išvengti automobilio remonto darbų trasoje.
„Visiškai beprasmė diena. Kaip strigom ten...Kodėl sustojom? Chebra kai keitė motorą, neprijungė generatoriaus laido ir mums dingo krovimas. Naktį keitė – viskas suprantama, nelabai gali pykt. Prastovėjom valandą, kol atrinkom, bet po to buvo karuselė. Papuolėm į pačią galiorką. Paskutinams 120 kilometrų strigom paskui sunkvežimį, vėjo – nulis. Labai pikta buvo. Nu bet ką, mes čia“, – po finišo kalbėjo V. Žala.
Po devintojo greičio ruožo „Arijus Racing“ komandos mechanikai visą naktį plušo prie „Mažyliu“ praminto sportinio automobilio ir keitė jo variklį, kad V. Žala vėl galėtų stoti prie starto linijos. Pats lenktynininkas teigė, kad mechanikai remonto darbus pabaigė tik 4 val. ryte, tad visi darbai iš esmės vyko naktį.
V. Žala nestartavęs antroje 48 valandų maratono dalyje nebeteko varžytis dėl pozicijų Dakaro rezultatų lentelėje ir dabar varžosi, kaip „Dakare Experience“ kategorijos dalyvis.
Iš viso trečiadienį dalyviai turėjo įveikti 614 kilometrų, iš kurių 371 kilometras sudarė greiččio ruožą.