Vaidoto Paškevičiaus, Slavomiro Volkovo ir Tomo Gužausko trijulė „Constra Racing“ artėjančiame Dakare mėgins pagerinti praėjusiais metais pademonstruotą dvyliktą rezultatą.
Nors iš pradžių komanda tikėjosi naudoti pernykštį, tačiau atnaujintą ir jau automatine pavarų dėže apginkluotą „Mamba“ sunkvežimį, tačiau planus teko pakeisti. Pasitarus su čekų komanda priimtas sprendimas startuoti naujesniu, Dakaro sunkvežimių įskaitos dešimtuke praeityje jau finišavusiu sunkvežimiu. Visgi jame pavaras Vaidotui Paškevičiui teks junginėti pačiam, nes čia sumontuota mechaninė pavarų dėžė.
„Mums tai naujas sunkvežimis. Nors vasaros viduryje turėjome planą startuoti senuoju ir į jį jau buvo montuojama automatinė pavarų dėžė, tačiau šiems atnaujinimams nesurinkome reikiamo biudžeto. Sėdome prie derybų stalo su čekais ir pradėjome ieškoti sprendimų, ką geriausio galime gauti už tai, kiek galime skirti sunkvežimiui. Ir galiausiai gavome naujesnės kartos, „Fesh-Fesh“ komandos „Tatra“ sunkvežimį. Jis pagamintas 2016-ais metais ir yra keliais metais jaunesnis už „Mamba“, turi naujesnius amortizatorius su papildomomis spyruoklėmis. Tai leidžia turėti didesnį komfortą ir didesniu greičiu įveikti sudėtingas kelio atkarpas. Tačiau pavarų dėžė jame yra mechaninė“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Kaip teigė Vaidotas Paškevičius, Saudo Arabijoje surengtuose testuose atnaujintos pakabos privalumai išsyk pasijuto, o mechaninė pavarų dėžė vietoje išsvajoto „automato“ didelio diskomforto nesukėlė. Po testų dienos „Constra Racing“ trijulė turėjo pastabų sunkvežimį aptarnaujantiems čekams. Lietuviai pasigedo variklio galios, tad iki starto bus bandoma koreguoti variklio valdymo programą ir taip išgauti šiek tiek daugiau aštrumo.
„Man pasirodė, kad variklio programavimas nėra visiškai tinkamas. Kadangi šiais metais buvo sunki situacija su detalių tiekimu ir tokie komponentai kaip turbinų valdymas čekus pasiekė prieš pat Dakarą, jie nusprendė daryti ne individualų reguliavimą, o tiesiog vieną iš variklių programuoti ant stendo ir sukurtą programą naudoti visiems varikliams valdyti.
Taigi, visuose sunkvežimiuose programos vienodos, tačiau šiandien testuose paaiškėjo, kad tie gražūs skaičiai, kuriuos jie išgavo, nėra visai tai, ko mums reikės trasoje. Dabar programuotojas keičia programą. Tikimės, kad iki prologo pavyks rasti tinkamus nustatymus ir turėsime maksimalią galią – 1050 arklio jėgų bei 5000 niutonmetrų sukimo momentą“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
Po testų dienos „Constra Racing“ komanda savo sunkvežimį dar turėjo pristatyti į techninę Dakaro ralio komisiją.