Ketvirtas ir penktas ralio ruožai buvo sujungti į maratoną. Lenktynininkas ir vakar šiek tiek strigo, jo komanda pranešė, kad kilo techninių nesklandumų. Bivake mechanikų jame nebuvo, dalyviai turėjo patys pasirūpinti savo technika.
Nepaisant to, kad sunkvežimio ekipaže yra mechanikas Maxas van Grolas, tačiau gedimai buvo per dideli, kad juos pavyktų visiškai išspręsti. Ketvirtadienį sunkvežimis sugedo ir sustojo trasoje.
„Šiandien trasoje praleidome 9 valandas, nors turėjo būti kokios 5-ios. Atrodė, kad jau vakar reikalų nutiko, nes lūžo amortizatorius, lingė. Iki finišo važiavom kaip kiaušinių į terbą prisikrovę, nes lūžus antram amortizatoriui būtų batai. Vakar praradom apie 20 minučių, tai situacija atrodė visiškai kontroliuojama“, – po ketvirtadienio finišo sakė V. Žala.
Šiandien trasa tęsėsi daugiau nei 400 km, pasak lenktynininko, ekipažas matė, kad praranda laiko, bet važiavo ramiai, o tada – sugedo.
„Nutiko gedimas, apie kurį, teisybės dėlei, net negaliu papasakoti pagal sutartį, bet jis suvalgė keturias valandas. Keturios valandos – šuniui ant uodegos. Apmaudu ir pikta, bet dar pusė Dakaro liko. Kaip Paulo (šturmanas P. Fiuza -red.) sakė, mes niekada nepasiduodam“, – pridūrė lenktynininkas.
Penktadienis – poilsio diena. Lenktynininkai į trasą nevažiuos, tad mechanikai turės laiko sustiprinti techniką, kad šeštadienį sportininkai galėtų atsigriebti.