Dar prieš prologą sportininkas nestokojo geros nuotaikos ir norėjo kuo greičiau kilti į kovą su pirmaisiais kilometrais. Lietuvos laiku prologo liniją kaunietis kirto 7:37 val. lydimas garsių tautiečių ovacijų ir palaikančių skanduočių.

„Prologas buvo labai greitas, bet smagus, nors ir buvo kelios pavojingesnės vietos. Norėdamas atlikti pora lenkimų, deja, gavau dulkių ir apsidraskiau į medžių šakas, bet lenkimai pavyko. Rytoj jau startuosiu tarp savo lygio sportininkų, tad bus mažiau dulkių, o rezultatui pasiekti lieka dar daug dienų“, – įveikęs pirmuosius 29 kilometrus teigė sportininkas.

A. Gelažninkui distanciją pavyko įveikti per 20 min. ir 11 sek., o tai leido užimti 49 vietą bendroje 134 sportininkų įskaitoje.

Keliomis minutėmis prieš mokytoją startavo ir „AG Dakar School Dubai“ atstovas Gediminas Šatkus. Sportininko negąsdino kelyje pasitaikę akmenys bei dulkėtas kelias prieš akis, tačiau norimo tempo palaikyti nepavyko.

„Trasą įvažiavau per maždaug 26 minutes, bet ir nevažiavau maksimaliu tempu, kuriuo galėjau, norėjosi dar apsiprasti“, – teigė sportininkas. Tikslus laikas, per kurį lenktynininkas įveikė distaciją – 26 min ir 33 sek.

Gediminas Šatkus, 2025 Dakaro ralis, prologo akimirkos

Paskutinysis iš A. Gelažninko mokinių startavo klaipėdietis Modestas Siliūnas. Šiam Dakaro ralis ir jo taisyklės nesvetimos, tačiau, anot sportininko, startinio jaudulio taip lengvai nusikratyti nepavyko.

„Smagiausia dalis – jau baigiasi laukimas ir pagaliau galime pradėti važiuoti. Pats greičio ruožas buvo pakankamai geras, tačiau jaudulys vis tiek išlieka. Labiausiai viliuosi, kad nepraleidau nei vieno kelio taško, atrodo, visus susirinkau, tad pradžia jau geresnė nei pernai. Rytoj bus lengviau nei šiandien – tuo esu įsitikinęs!“

Klaipėdiečio prologo rezultatas – 23 min. ir 19 sek., leidžiantis išlikti tarp šimto greičiausiųjų ir užimti 91-ąją vietą.

Organizatoriai siekia, kad lengviau pirmajame greičio ruože nebūtų. Sausio 4-ąją sportininkai turės sukurpti 499 kilometrus, iš kurių – net 413 kilometrų greičio ruožo.

Čia netruks smėlio, tačiau teks susidurti ir su žvyru, didesniais akmenimis, purvu. Maždaug nuo trasos vidurio sudėtingės ir navigacija, tad reikės parodyti ne tik techniško vairavimo, bet ir orientacinius gebėjimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją