„Nebloga dienelė buvo, „pagavome“ vėl Prokopą ir nebenorėjau jo paleisti. Ir iš tikrųjų, šiandien gal daugiau slėgio užsipūtėme į ratus ir vis agresyviau važiavau, bet, žiūriu, su visais ratais grįžau, nei vieno nereikėjo keisti. Gal čia ir yra visa paslaptis?“ – svarstė V. Žala.
Negana to, pasirodo, kietesni ratai nesukliudė net ir kopose, kuriose lietuvis porą ekipažų netgi aplenkė.
„Visai nieko kopose, be to, ilgą laiką važiavau iš paskos, komfortiška, matai, kur važiuoji, po prieš pat tiesią atkarpą imi ir apsilenki“, – juokėsi pilotas.
Tačiau daugiausiai laiko šiandien ekipažui sutaupė ne jo agresyvus važiavimas, o tai, kad Paulo Fiuza nedarė klaidų.
„Buvo daug vietų, kur atvažiuoji, mašinos kitos klaidžioja, o mes labai trumpai ir šaunam pirmyn, – džiaugėsi V. Žala. – Geras jausmas, net ir nuovargio mažiau, kai gali vieną, antrą, trečią lenkti.“
Navigacija, pasak V. Žalos, išties buvo sudėtinga, tad sportininkas gūžčiojo pečiais, kaip P. Fiuza susigaudo.
„Atvarai, tokia akmenų jūra ir visi pasimetę. O jis pasako, pasuki ir žiūri – vėžės“, – stebėjosi V. Žala.
Jis pasakojo matęs ir Yassero bin Saeedano patirtą avariją. Anot V. Žalos, ši priminė Benedikto Vanago patirtą: lenktynininkas atvažiavo ypač greitai ir automobilis nusivartė tolyn. Be to, teko susidurti ir su Carlosu Sainzu, kuris lietuvį lenkė kone pusmetrį nuo „Mini“ šono.