Į Saudo Arabiją jį ištikimai lydės komanda, kuri šiemet prisijungė naują partnerį ir vadinsis „Gurtam Toyota Gazoo Racing Baltics“ ir jo „Black Hawk 8.5“ – automobilis „Toyota GR DKR Hilux Evo T1 Ultimate“, kuris kainavo šešiaženklę sumą.
„EVO reiškia evolicija. Evoliucija reiškia, kad šis automobilis tapo 10 cm platesnis ir dabar yra 2,3 m. Sunkvežimyje, kuriame galėjome vežti automobilį to neišardžius, yra beveik tokio pat pločio kaip šitas automobilis. 10 cm atrodytų nedidelis skirtumas, tačiau geometrijoje jis milžiniškas. Ši investicija mums kainavo šešiaženklę sumą, skaičiuojant eurais“, – techniką pristatė B. Vanagas.
Pasak jo šis automobilis bus gerokai stabilesnis ir patogesnis. Gamintojas sako, kad šių atnaujinimų dėka bolidas pagreitės iki sekundės.
„Jeigu Dakare turime 5000 km ilgio lenktynių trasą, tai reiškia, kad ši evoliucija mums gali sutaupyti valandą ar net daugiau laiko rezultate“, – tikino lenktynininkas.
Anot B. Vanago, komanda jau po keleto pirmų metų jautė, kad yra pasiruošusi šokti į TOP 10. Pernai pavyko iškovoti aštuntą vietą bendroje įskaitoje. Šiemet ekipažas leisis jau į 13-ąjį Dakarą, todėl tikslai – dar ambicingesni.
„2025 m. Bus nemažas iššūkis pakartoti rezultatą, nes prisijungia du nauji, stiprūs gamintojai ir tikrai bus karšta. Tikslas artimiausiems 3 metams – būti TOP 5.
Planas minimum – viena vieta pagerinti rezultatą“, – komandos siekiamybes aiškino B. Vanagas.
Jis pridūrė, kad komentarus rašyti visada paprasčiau nei padaryti tokį sunkų darbą – parodyti gerą rezultatą Dakaro ralyje.
Spalio viduryje B. Vanagą pasiekė liūdna žinia. Jo štrumanas Kuldaras Sikk ralyje pateko į avariją – estui lūžo stuburo slankstelis.
Jis negalės šturmanauti Dakare, todėl teko ieškoti pamainos. Spalio 31 d. „Facebooke“ pranešė, kad vykdo aktyvias naujo komandos nario paieškas.
„Dirbame su potencialiais kandidatais, bet dabartiniame, jau mane tenkinančiame short list’e jau yra dvi pavardės. Viena jų – lietuviška“ – rašė B. Vanagas.
Pristatymo metu jis perdavė linkėjimus nuo K.Sikk, tačiau lenktynininkas neatskleidė, kas padės jam naviguoti šiame Dakare. Lenktynininkas apgailestavo, kad šiuo metu dar negali pasakyti pavardės, tačiau situacija dabar yra lengvesnė nei prieš keletą metų.
„Dabar jau berods prieš penkmetį, kai dar niekas nežinojo, kas yra kovidas, bet Kinijoje jis jau buvo ir tada Sebastianas Rozwadowskis sukarščiavo paskutinėmis gruodžio dienomis ir negalėjo išskristi. Tai dabar situacija kelia tikrai mažiau streso“, – sakė B. Vanagas
Anot B. Vanago, jis vis dar turi dviejų pavardžių sąrašą, tik jos yra pasikeitę, o galutinis variantas paaiškės po dviejų savaičių, tai yra, gruodžio pradžioje.
Kaip praneša „Gurtam Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda, paskutinį lapkričio savaitgalį į Dakaro ralį iškeliaujanti technika turi būti pristatyta į Barselonos uostą. Iš čia automobiliai, sunkvežimiai bei kita lenktynių technika pasieks Saudo Arabijos Džedos uostą.
Kaip pasakoja pats lenktynininkas, keletą dienų prieš Dakarą lauks intensyvūs technikos testavimai, mokymai kaip elgtis su tam tikra įranga ir kiti techniniai ralio aspektai, kurie pareikalaus nemažai jėgų ir susikaupimo, kad vėliau nekiltų papildomų nesklandumų.
„Man jau dabar plaukai žilsta pagalvojus“, – juokavo B. Vanagas.
Saudo Arabijoje vyksiantis Dakaro ralis prasidės sausio 3 dieną Bišos mieste ir baigsis sausio 17 dieną Šubaitoje.
Smėlynus ir kopas bandysiantis įveikti B. Vanago ekipažas bus pažymėtas 208 numeriu.