Puikiai startavęs ir kurį laiką lyderių gretose skriejęs Rokas Baciuška strigo pusiaukelėje, galiausiai finišą pasiekė vienas paskutinių (58-as), nuo lyderio Setho Quintero atsilikęs 2:20:25 val.
„Overdrive Racing“ komandos pilotas R. Baciuška po finišo papasakojo ir apie nemalonų incidentą su Benediktu Vanagu.
„[...] Pasivijom „poną“ Vanagą. [...] Nepraleido. Sentinelį (ralyje lenkimams naudojama įspėjimo sistema) spaudėme, po to dulkėse skendome. Žiauriai pavojinga buvo važiuoti. Tada antrą kartą pasivijome.
Nesupratau, ar čia jo taktika visiems maišyti? Ne aš vienas tą pajutau. Ir kiti vairuotojai. Nesportiškas elgesys. Jau šimtu procentų jie turėjo matyti, 10 metrų, jie nesitraukia. Žinau, pikta, kai daug lenkia. Bet yra taisyklės ir turi būt visiems vienodos sąlygos. Nieko blogo aš prieš jį neturiu, bet jis mums padarė biški kliurką“, – sakė R. Baciuška.
Netrukus į tai sureagavo pats B. Vanagas, apie tai plačiau čia: delfi.lt/a/120076410.
„O, dangau“ laidoje „DaKaras“ mintimis apie R. Baciuškos kaltinimus pasidalino solidžios Dakaro patirties turintis Antanas Kanopkinas, pernai debiutiniame savo ralyje keturračių įskaitoje užėmęs 5-ą vietą.
„Aš žinau, jog šitą klausimą galima labai, labai lengvai išspręsti. Ir tas klausimo sprendimas nėra brangus jų biudžetui.
Man atrodo, apeliaciją pateikti kainuoja 500 eurų. Galima pasižiūrėti, ar tikrai buvo spaustas mygtukas, kiek kartų spaustas ir ar signalą gavo Benediktas Vanagas.
Nes kaltinti labai lengva, kad negalėjai aplenkti“, – kalbėjo A. Kanopkinas.
Jis taip pat pasidalino mintimis apie galimą R. Baciuškos problemą.
„Visi matė, kaip šturmanas su plaktuku lygino rato smeiges, tai sukėlė daug diskusijų, kad (buvo) neprisuktas ratas ir panašiai.
Mes išvedėme teoriją, kas galėjo būti. [...] Opcija tokia, kad jei ratas gale, galbūt tarp rato priėjo purvo, kai priverži ratą su purvu važiuojant tas purvas tampa biriu, atpalaiduoja ratą, atsirado tarpelis tarp rato tvirtinimo plokštumos ir paties rato.
Tokia mano nuomonė, visiškai logiškas paaiškinimas. Man pačiam taip yra buvę. Aš netikiu, kad buvo neprisuktas ratas.
[...] Tame veiksme Roko ekipažas užtruko apie pusantros valandos. Kai pajudėjo, jau finišavo, kaip aš sakau, visai su kitu ralio kolektyvu“, – teigė 2024-ųjų ralio dalyvis.
Kokius tikslus dabar gali kelti R. Baciuška, kurį nuo lyderių skiria 2 valandos?
„Jo dabartinis variantas – spausti kasdien. Rokas turi „Gold“ kortelę, starto rikiuotėje bus keliamas į viršų, nes lenktynininkų uodegoje jam būtų nesaugu važiuoti.
Jį greičiausiai mestels į starto Top-20 gretas. Roko trumpalaikis tikslas buvo Top-10 ar Top-5, pamename interviu jo mintis apie beduiną Lietuvai.
Bet yra ir kitas tikslas – tapti gamyklinės komandos lenktynininku. Tad jo tikslas – atkreipti į save dėmesį, jog gali būti labai greitas ir ta nesėkmė – tik atsitiktinumas“, – kalbėjo ekspertas.
Sekmadienio Dakaro ralio etapą gyvai sekite čia: delfi.lt/a/120076420.